יונדאי מציגה את INSTER – רכב חשמלי קומפקטי עם טווח של עד 355 ק”מ

ה-Hyundai INSTER (מקור יונדאי) Hyundai INSTER (מקור יונדאי)

יונדאי (Hyundai), יצרנית הרכב הדרום קוריאנית, הכריזה על INSTER (“אינסטר”), רכב עירוני חשמלי קומפקטי מקטגוריית A המגיע עם מנוע חשמלי בהספק של עד 115 כ”ס (PS), מהירות של עד 150 קמ”ש וטווח נסיעה של עד 355 ק”מ.

ה-INSTER של יונדאי מתבסס על עיצוב רכב ה-CASPER בעיצוב דומה לרכבי SUV, רכב שהושק בקוריאה בלבד, כאשר החברה הגדילה את אורך הגוף ובסיס הגלגלים על מנת לספק לו יותר חלל פנימי ולתת לדגם החדש מראה קשוח יותר. הרכב מגיע עם פנסי לד בעלי עיצוב ייחודי, גג שמש ואפשרות בחירה בין גלגלי 15 ו-17 אינץ’.

בתוך תא הנהג ניתן למצוא מסך מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה, שניהם בגדול 10.5 אינץ’, ומשטח טעינה אלחוטי בעבור המכשיר הסלולרי של המשתמש, זאת בנוסף למגוון פיצ’רי בטיחות שונים, בהם מערכות מתקדמות לסיוע בנהיגה ADAS עם אפשרות לשמירה על הנתיב (LKA), סיוע למעקב אחר נתיב (LKA) ועוד.

ה-Hyundai INSTER (מקור יונדאי)
Hyundai INSTER (מקור יונדאי)

מפרט טכני – Hyundai INSTER

ה-INSTER של יונדאי מגיע בעיצוב קומפקטי באורך של 3825 מ”מ עם בסיס גלגלים של 2580 מ”מ ורוחב של 1610 מ”מ, כאשר בחלק האחורי ניתן למצוא תא מטען בנפח של 280 ליטר, אותו ניתן להגדיל ל-351 ליטר בקיפול המושבים האחוריים.

את הרכב עצמו יהיה ניתן להשיג בשתי גרסאות:

  • דגם סטנדרטי המגיע עם מנוע 97 כ”ס (PS) המאפשר להאיץ את הרכב מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 11.7 שניות, מהירות מקסימלית של 140 קמ”ש וסוללת 42 קווט”ש המציעה טווח נסיעה של יותר מ-300 ק”מ (WLTP).
  • דגם טווח ארוך המגיע עם מנוע 115 כ”ס (PS) המאפשר להאיץ את הרכב מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 10.6 שניות, מהירות מקסימלית של 150 קמ”ש וסוללת 49 קווט”ש המציעה טווח נסיעה של 355 ק”מ (WLTP).

שני הדגמים יגיעו עם תמיכה בטעינת 120 קילוואט מהירה המספקת טעינה מ-10% ל-80% בחצי שעה.

ה-Hyundai INSTER (מקור יונדאי)
Hyundai INSTER (מקור יונדאי)

רכב ה-INTER יושק בקיץ הקרוב בדרום קוריאה ובהמשך בשווקים נוספים, אך החברה לא מסרה תג מחיר צפוי לדגם החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים