הוכרזו: Edifier W830NB – אוזניות מסננות רעשים בתקציב נמוך

אוזניות Edifier W830NB (מקור Edifier) אוזניות Edifier W830NB (מקור Edifier)

חברת Edifier, בעלת מותג האודיו הסיני המוכר, הכריזה על W830NB, אוזניות מסננות רעשים (ANC) המגיעות בעיצוב מתקפל עם תמיכה בקודק ה-LDAC, סינון רעשים בעוצמה של עד 45 דציבל וזמן סוללה ארוך במיוחד של עד 94 שעות, כל זאת במחיר נמוך מ-100 דולר.

דגם ה-W830NB החדש מחליף את אוזניות ה-W820NB Plus הקודמות של החברה, כאשר הן מגיעות עם דרייברי 40 מ”מ המספקים שמע באיכות גבוהה עם עמידה בתקני האודיו Hi-Res Audio ו-Hi-Res Wireless Audio.

לצד האפשרות להשתמש באוזניות במצב אלחוטי עם קישוריות Bluetooth 5.4 עדכנית, התומכת בקודק LDAC להעברת שמע באיכות גבוהה ותמיכה בחיבור מרובה מכשירים (Multipoint), האוזניות תומכות בנוסף בחיבור חוטי להעברת אודיו דרך מחבר ה-USB-C המובנה.

האוזניות החדשות מגיעות עם סינון רעשים בעוצמה של עד 45 דציבל, שיפור של 18% בהשוואה לדור הקודם, עם אפשרות להאזנה לסביבה ללא צורך בהסרתן. בנוסף, האוזניות מגיעות עם מצב גיימינג יעודי לזמן שיהוי נמוך במיוחד של 0.08 שניות ותמיכה בשמע היקפי (Spatial Audio).

 

אוזניות Edifier W830NB (מקור Edifier)
אוזניות Edifier W830NB (מקור Edifier)

מבחינת זמן הסוללה שלהן, אוזניות ה-W830NB יציעו עד 94 שעות ללא סינון רעשים פעיל או עד 54 שעות יחד עם סינון הרעשים, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת 10 שעות שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד.

אוזניות ה-W830NB החדשות של Edifier יהיו זמינות למכירה במחיר של 80 דולר (כ~301 ש”ח), כאשר ניתן להשיג אותן בשלוש צבעים שונים: שחור, אפור ולבן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים