יוטיוב מציגה פיצ’רים חדשים ומציינת תוכניות פרימיום חדשות

לוגו YouTube Premium

יוטיוב (YouTube) מציגה פיצ’רים חדשים למנויי היוטיוב פרימיום (YouTube Premium) בתשלום, בהם מצב המאפשר דילוג מהיר לחלק הרלוונטי בסרטון וצמד פיצ’רים לסרטוני ה-Shorts, בהם הורדה חכמה ותצוגת תמונה בתוך תמונה.

בנוסף, החברה ציינה כי היא צפויה להציג בהמשך תוכניות חדשות למשתמשי הפרימיום, אך לא פירטה מה הן יכילו ובאיזה מחיר יוצעו.

בזמן שיוטיוב ממשיכה את המלחמה שלה בחוסמי פרסומות ומשתמשי ה-VPN, החברה הציגה אוסף פיצ’רים חדש שמיועד למשתמשי הפרימיום בפלטפורמה וכולל את “קפוץ קדימה” (jump ahead), פיצ’ר מבוסס AI בשילוב עם העדפות משתמשים, המאפשר לדלג לחלק הרלוונטי בסרטון על ידי לחיצה על כפתור יעודי המופיע לאחר לחיצה כפולה על המסך.

פיצ’ר שימושי נוסף הוא תצוגת תמונה בתוך תמונה PiP (ר”ת picture-in-picture) בעבור סרטוני Shorts, פיצ’ר שהיה זמין עד כה רק בסרטוני יוטיוב רגילים ומאפשר להקטין את חלון התצוגה של הוידאו לחלון צף שפועל ברקע, בזמן שהמשתמש יכול לבצע פעולות נוספות אחרות.

סרטוני Shorts מקבלים גם את הפיצ’ר “הורדות חכמות“, המאפשר הורדה של סרטונים חדשים לצפיה במצב לא מקוון.

תוכניות יוטיוב פרימיום נוספות בדרך

לצד הפיצ’רים החדשים למשתמשי היוטיוב פרימיום, כחלק מהעדכון החדש החברה ציינה גם כי היא “מחוייבת להביא לחברים אפשרויות רבות יותר של תוכניות“, מה שמצביע על כך דבקרוב נזכה לראות חבילות יוטיוב פרימיות נוספות מלבד שלוש התוכניות הקיימות:

  • מנוי פרימיום ליחיד במחיר של 23.9 ש”ח.
  • מנוי פרימיום משפחתי במחיר של 45.9 ש”ח.
  • מנוי פרימיום לסטונטים במחיר של 15.9 ש”ח.

בשלב זה לא ידוע אילו תוכניות פרימיום נוספות תציג החברה ואילו פיצ’רים ייחודיים יגיעו בחבילות החדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים