עיצוב שעוני ה-Galaxy Watch 7 ואוזניות ה-Galaxy Buds 3 נחשף בהדלפה

שעוני Galaxy Watch 7 ואוזניות Buds 3 (מקור: Evan Blass) שעוני Galaxy Watch 7 ואוזניות Buds 3 (מקור: Evan Blass)

עם פחות משבועיים עד אירוע ה-Galaxy Unpacked הקרוב של סמסונג (Samsung), באופן צפוי למדי אנו מתחילים לראות הדלפות חדשות, בהן זו של המדליף המוכר Evan Blass, שמציג את העיצוב החדש של שעוני ה-Galaxy Watch 7 ובמיוחד של דגם ה-Galaxy Watch Ultra, המגיע בעיצוב מרובע עם חוגת שעון עגולה.

לצידם חושף המדליף גם את אוזניות ה-Galaxy Buds 3/3 Pro, שהספיקו להצמיח “רגלית” בדור החדש עם מארז נשיאה בעל חלק עליון שקוף.

שעוני ה-Galaxy Watch 7 / Ultra

בניגוד להדלפות קודמות אנו מקבלים הפעם תמונות באיכות גבוהה במיוחד של השעונים החדשים. בעוד שעיצוב ה-Galaxy Watch 7 הרגיל, שיחליף את דגם ה-Galaxy Watch 6, נשאר זהה ונקי למדי עם שני כפתורים צדדים לתפעול השעון, ניתן לראות נגיעות עיצוב קלות ברצועת עם צבע כתום וכחול, בדומה לרצועה של שעון ה-Galaxy Watch FE שהוכרז מוקדם יותר החודש.

Galaxy Watch Ultra (מקור: Evan Blass)
Galaxy Watch 7 Ultra (מקור: Evan Blass)

תשומת הלב העיקרית נופלת על דגם ה-Galaxy Watch Ultra בעל העיצוב החדש, המשלב בין גוף “מרובע” וחוגת שעון עגולה עם מראה הרבה יותר “מוקשח”.

בצד השעון לראות צמד כפתורים עם כתר שעון מסתובב ביניהם, כאשר מבט קרוב יותר מגלה כי סמסונג החליפה את חיבור רצועת השעון הסטנדרטי בחיבור יעודי, זאת בדומה לשעוני ה-Apple Watch.

Galaxy Watch Ultra (מקור: Evan Blass)
Galaxy Watch Ultra (מקור: Evan Blass)

מלבד זאת, הדלפה קודמת הספיקה לחשוף את המפרט הטכני הצפוי של השעונים, שיגיעו עם מערכת שבבים Exynos חדשה בייצור 3nm עם 5 ליבות:

  • שעון ה-Galaxy Watch Ultra יגיע בגודל של 47 מ”מ עם גוף עשוי טיטניום, מסך המגיע לבהירות של עד 3000 ניט וסוללת 590mAh.
  • שעוני ה-Galaxy Watch 7 יגיעו בגודל של 40 או 44 מ”מ עם גוף אלומיניום, מסך המגיע לבהירות של עד 2000 ניט וסוללה בקיבולת 300mAh או 425mAh.

 

אוזניות ה-Galaxy Buds 3/3 Pro

השינוי העיצובי הגדול ביותר מגיע בסדרת אוזניות ה-Galaxy Buds 3 הבאה של סמסונג. החברה זונחת את עיצוב ה-TWS הקומפקטי בו הגיעו דגמי ה-Galaxy Buds 2 ו-Galaxy Buds 2 Pro הקודמים של החברה, לטובת עיצוב מעודכן ובעל “רגלית” (Stem) עם פרופיל משולש יחסית ופס שחור, עיצוב המוכר יותר מאוזניות דוגמת ה-AirPods של אפל, כאשר ניתן לראות נגיעות צבע קלות של כתום וכחול בשני הדגמים, בדומה לשעונים.

פיצ’ר עיצובי נוסף אותו סמסונג “השאילה” מאפל, במיוחד בדגם ה-Galaxy Buds 3, הוא החוסר במתאם סיליקון לעיצוב פתוח יותר, זאת בזמן שאוזניות ה-Galaxy Buds 3 Pro ימשיכו להשתמש במתאמי סיליקון שאוטמים את האוזן.

עם השינוי בעיצוב האוזניות עצמן מגיע גם שינוי בעיצוב מארז הנשיאה שלהן, שיפתח מלמעלה, כאשר המכסה יהיה שקוף למחצה ויוכל להראות האם האוזניות נמצאות בתוכו.

אוזניות Galaxy Buds 3 Pro עם המארז (מקור: Evan Blass)
אוזניות Galaxy Buds 3 Pro עם המארז (מקור: Evan Blass)

משפחת שעוני ה-Galaxy Watch 7 ואוזניות ה-Galaxy Buds 3 תוכרז לצד מכשירי ה-Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6 באירוע ה-Unpacked הקרוב של סמסונג שיתקיים ב-10 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים