הצוות שמאחורי “פורסט גאמפ” מהנדס קלאסיקה קולנועית חדשה

מתוך “Here” (באדיבות Sony Pictures)

הבמאי שאחראי על אחד הסרטים האהובים ביותר בקולנוע, “פורסט גאמפ”, חוזר לשתף פעולה עם שני כוכבי הסרט – טום הנקס ורובין רייט, בסרט החדש “Here”. בדומה לפורסט גאמפ גם היצירה החדשה תגולל סיפור של עשורים.

הסרט מבוסס על הנובלה הגרפית באותו השם מאת ריצ׳ארד מגווייר, והוא עוקב אחר נקודה אחת בבית וההתרחשויות השונות בה לאורך עשרות שנים – מבניית הבית בעבר ועד העתיד הלא נודע.

הסרט הייחודי בעצם יהיה סטטי לחלוטין – המצלמה נשארת נייחת על אותה הנקודה בבית לכל אורכו, אך האנשים והחוויות העוברות עליהם בבית ישתנו.

רוב הזמן, נתמקד בזוג ריצ’ארד (הנקס) ומרגרט (רייט), המתגורר בבית, ומערכת היחסים המשתנה שלהם. את בני הזוג נראה בבית מפגישתם כנערים ועד סוף חייהם בגילאי ה-80. דרך טכנולוגיית De-Aging, נזכה לראות את הזוג בצעירותם, ולקבל עוד טעימה נוסטלגית לאיך שנראו כפורסט גאמפ וג’ני בקלאסיקה הקולנועית.

מתוך
מתוך “Here” (באדיבות Sony Pictures)

הטריילר לוקח אותנו אל הנקודה שבא תנוח המצלמה כל הסרט – הרבה לפני הבית, עוד בתקופת הדינוזאורים. העולם הולך ומשתנה, תקופות באות והולכות, ובסופו של דבר אנו חוזים במשפחה המרכזית שתאכלס אותו לאורך המאה ה-20 והמאה ה-21.

מלבדם, נזכה לחזות גם בזוגות אחרים בזמנים שונים בנקודה הנבחרת. בין השאר נראה זוג משנת 1900, ממציא ודוגמנית משנות ה-20, וכן את הוריו של ריצ׳ארד.

אל צוות השחקנים מצטרפים פול דיינו (“הפייבלמנים”), קלי ריילי (“גאווה ודעה קדומה”), מישל דוקרי (“דאונטון אבי”), פול בטאני (“וונדהויז׳ן”), ואופיליה לוביבונד (“שומרי הגלקסיה”).

הסרט “Here” צפוי להגיע לבתי הקולנוע בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים