תג איתור החפצים Moto Tag תומך ב-Find My Device של גוגל

תג ה-Moto Tag (מקור מוטורולה) תג ה-Moto Tag (מקור מוטורולה)

חברת מוטורולה (Motorola) הכריזה על Moto Tag, תג איתור חפצים חדש ועגול המגיע עם תמיכה ברשת ה-Find My Device של גוגל, המאפשרת לאתר את החפץ אליו הוא מחובר באמצעות שימוש במיקום מכשירי האנדרואיד שנמצאים בקרבת התג.

התג יגיע עם תמיכה בטכנולוגיית ה-UWB לאיתור מדויק ויציע זמן שימוש ארוך של כשנה לפני שיגיע הצורך להחליף את הסוללה שלו.

ה-Moto Tag של מוטורולה מגיע כאחד מתגי איתור החפצים הראשונים התומכים ברשת ה-Find My Device החדשה של גוגל, הנעזרת במכשירי אנדרואיד בקרבת התג על מנת לאתר אותו ולשדר את המיקום המוערך שלו בחזרה לבעלים, כאשר מדובר בתג “אוניברסלי” למכשירי אנדרואיד, זאת בניגוד ל-Galaxy SmartTag2 של סמסונג העובד עם מכשירי החברה בלבד.

התג עצמו מגיע בעיצוב עגול, שלא רק מזכיר מעט את תג ה-AirTag של אפל, אלא כנראה אף תואם לו באופן רשמי, שכן החברה ציינה כי הוא “תואם” לאביזרים הקיימים כבר עכשיו בשוק.

תג ה-Moto Tag (מקור מוטורולה)
תג ה-Moto Tag (מקור מוטורולה)

את התג יהיה ניתן להשיג בצבע שחור או ירוק עם לוגו מוטורולה בחלקו החיצוני, כאשר הוא יגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP67, בנוסף לשידור Bluetooth עם טווח קליטה של עד 120 מטרים.

התג תומך בטכנולוגיית ”פס אולטרה רחב” UWB (ר”ת Ultra Wide Band) לקבלת תצוגה מדוייקת של מיקום התג כאשר מתקרבים אליו.

בתוך התג יהיה ניתן למצוא סוללת שעון CR2032 סטנדרטית שתציע זמן שימוש של כשנה.

תג ה-Moto Tag החדש יהיה זמין למכירה החל מה-2 באוגוסט בחו”ל, כאשר יהיה ניתן להשיג תג בודד במחיר של 29 דולר (כ~109 ש”ח) או במארז של ארבעה תגים במחיר של 99 דולר (כ~371 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים