גוגל תחשוף את דגמי סדרת הפיקסל 9 ב-13 באוגוסט

שלט בחנות גוגל בניו-יורק צילום: רונן מנדזיצקי

גוגל תערוך את אירוע המכשירים השנתי שלה, made by Google, ב-13 באוגוסט בשעה 20:00 לפי שעון ישראל, כך חשפה החברה דרך סרטון וידאו קצר, אשר מעיד על זוג הסמארטפונים Pixel 9 ו-Pixel 9 Pro, שיגיעו עם יכולות “קסומות” הודות לשילוב הבינה המלאכותית Gemini.

את האירוע תערוך השנה גוגל מוקדם יותר בהשוואה לשנה הקודמת, ככל הנראה בשל רצונה להקדים זו פעם נוספת את השקתה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, זו צפויה להגיע בגרסת Android 15 לצד זוג הסמארטפונים החדש.

נזכיר כי בשנה שעברה הושקה מערכת ההפעלה אנדרואיד 14 לצד דגמי סדרת הפיקסל 8 באוקטובר, אך שנה קודם לכן בחרה החברה בחודש אוגוסט להשקתה של אנדרואיד 13 גם כן, כך שלא מדובר בתקדים מבחינת המועד.

עמוד רשמי שהקדישה החברה לאירוע ה-made by Google נושא את שמו של ה-Pixel 9 Pro בשורת הכתובת (URL), ובו היא מפרטת כי במסגרת האירוע היא תציג את “הטוב ביותר של Google AI בשילוב עם פלטפורמת המובייל” שלה, לכך היא מוסיפה כי ניתן לצפות להכרזות הנוגעות לאנדרואיד, Gemini ומכשירי פיקסל שונים שייחשפו ב-13 באוגוסט.

בשנה שעברה חשפה גוגל לצד דגמי הפיקסל 8 והפיקסל 8 פרו גם את שעון ה-Pixel Watch 2 בצד החומרה ומגוון יכולות מבוססות בינה מלאכותית שעשו דרכן לעוזרת הקולית Google Assistant עם שילובה של Bard (כיום Gemini). ובעוד שלא ידוע אילו מוצרים תחשוף באירוע הקרוב פרט לדגמי הפיקסל 9, ניתן להניח כי נשמע על מוצרים נוספים וללא ספק על המשך שילובה של Gemini בדגמי הפיקסל.

מה חדש בדגמי הפיקסל 9?

מוקדם יותר השנה נחשפו דגמי הפיקסל 9 והפיקסל 9 פרו בהדלפה שהציגה את תמונותיהם לצד מעט פרטים אודות המפרט הטכני של השניים, כאשר לאחרונה עלה גם שמו של דגם נוסף, שלישי במספר, שיענה לשם Pixel 9 Pro XL וישלב מסך גדול יותר בהשוואה לשניים האחרים, אם כי בשלב זה קשה לומר האם מדובר במכשיר שאכן נזכה לראות או לא.

הערכות מוקדמות דיברו על שינוי בגדלי המסכים של שני הדגמים מול דגמי הפיקסל 8 מהשנה הקודמת, כאשר מסך 6.1 אינץ’ צפוי להגיע עם הפיקסל 9 ומסך 6.5 אינץ’ יגיע עם הפיקסל 9 פרו, זאת מול מסכי ה-6.2 ו-6.7 אינץ’ ששולבו בדגמי הפיקסל 8 והפיקסל 8 פרו, בהתאמה.

מערך הצילום בשני הדגמים צפוי להציע שלוש מצלמות, עם אפשרות לצילום בזווית רחבה וככל הנראה גם מצלמת פריסקופ, שתאפשר לבצע זום אופטי.

דגש גדול צפוי להגיע על שבב העיבוד החדש שישולב בדגמי הפיקסל 9, אשר צפוי להיקרא Tensor G4 וככל הנראה יציע יכולות גבוהות יותר בחישוב פעולות הקשורות לתחום הבינה המלאכותית באמצעות NPU עדכני וחזק יותר.

איך תצפו באירוע made by Google 2024?

את כל הפרטים אודות המוצרים החדשים, השקתה של אנדרואיד 15 ויכולות ה-AI החדשות תוכלו לראות בשידור חי ב-13 באוגוסט, 2024, החל מהשעה 8 בערב לפי שעון ישראל, דרך ערוץ היוטיוב הרשמי של גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים