סמסונג תכריז על ה-Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6 ב-10 ביולי

תמונה: Samsung

סמסונג חשפה באופן רשמי את המועד בו תקיים את אירוע ה-Galaxy Unpacked הבא שלה, בו היא מתכננת להציג את המכשירים המתקפלים Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6 לצד מוצרים נוספים, בהם אנו עשויים למצוא שעונים חכמים ואוזניות.

בהזמנה שחשפה החברה במהלך הלילה מציינת החברה את יום רביעי, ה-10 ביולי, כמועד בו תחשוף את המוצרים המתקפלים הבאים שלה, כאשר את האירוע תערוך סמסונג בשעה 16:00 לפי שעון ישראל, זה יועבר בשידור חי מפריז.

לצד ההזמנה (מצורפת בראש הכתבה) סיפקה סמסונג גם טיזר קצר, בו ניתן לראות את צילו של מגדל אייפל (שכן האירוע בפריז), זה מתחלף במהירות לסמל הכוכבים המוכר של החברה, המעיד על יכולות הבינה המלאכותית שיגיעו למכשירים המתקפלים עם Galaxy AI, ולבסוף “פתיחה” של המכשיר המתקפל.

מה חדש ב-Galaxy Z Fold 6 וב-Flip 6?

לא הרבה צפוי להשתנות בצד הויזואלי של שני הדגמים המתקפלים, אך בסמסונג ככל הנראה ידאגו להפוך אותם לנוחים יותר לאחיזה עם שינויים נוספים במידותיהם.

על פי הדלפות קודמות בנושא, סמסונג מתכננת לצמצם את גובהו של ה-Galaxy Z Fold 6, כך שיהיה נוח יותר להגיע לחלקים העליונים של המסך, בין אם למסך הפנימי כשהמכשיר פתוח ובין אם למסך החיצוני כשהוא סגור, אם כי גדלי המסכים אינם צפויים להשתנות, כך שהמסך החיצוני יגיע בגודל של 6.2 אינץ’ והמסך החיצוני ישמור על גודל של 7.6 אינץ’.

מפרט טכני חלקי Galaxy Z Fold 6 (צפי):

  • מסכים: 6.2 אינץ’ חיצוני, 7.6 אינץ’ פנימי. פאנל Dynamic AMOLED, קצב רענון 120 הרץ, בהירות שיא 2600nits.
  • מעבד: Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy
  • זיכרון ואחסון: 12/16GB RAM ועד 1TB אחסון UFS 4.0
  • מצלמות: 50MP ראשית, 12MP זווית רחבה, 10MP טלפוטו, 10MP מצלמת סלפי חיצונית, 4MP מצלמת סלפי פנימית נסתרת מתחת לתצוגה הפנימית.
Galaxy Z Fold 6 (הדלפה: OnLeaks / smartpix)
Galaxy Z Fold 6 (הדלפה: OnLeaks / smartpix)

דגם ה-Galaxy Z Flip 6 גם הוא לא צפוי להשתנות יתר על המידה וישמור על מסך ה-3.4 אינץ’ המשני בחלקו החיצוני, בעוד בחלק הפנימי ישולב מסך גדול יותר של 6.7 אינץ’. השינוי המרכזי בדגם הפליפ 6 צפוי להגיע בצד הסוללה, זו עשויה לגדול לקיבולת הקרובה יותר ל-4,000mAh (כיום מכשיר הפליפ 5 מציע סוללת 3700mAh).

מפרט טכני חלקי Galaxy Z Flip 6 (צפי):

  • מסכים: 3.4 אינץ’ חיצוני, 6.7 אינץ’ פנימי. פאנל Dynamic AMOLED, קצב רענון 120 הרץ
  • מעבד: Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy
  • זיכרון ואחסון: 8GB RAM ועד 512GB אחסון UFS 4.0
  • סוללה: 4000mAh, טעינת 25W
  • מצלמות: זוג מצלמת 12MP
Galaxy Z Flip 6 (הדלפה: OnLeaks / Smartpix)
Galaxy Z Flip 6 (הדלפה: OnLeaks / Smartpix)

שעוני Galaxy Watch 7 ודגם אולטרה ראשון

השעונים החכמים של סמסונג, המבוססים על מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל, צפויים לקבל בקרוב עדכון, כאשר סדרת ה-Galaxy Watch 7 תקבל לראשונה גם גרסת Galaxy Watch 7 Ultra גדולה יותר.

על פי הדלפות קודמות בנושא, השעונים הבאים של סמסונג יגיעו עם מערכת שבבים משופרת בייצור 3nm מעודכן ועם מסכים בעלי ציפוי זכוכית ספיר עמידה, כאשר דגם ה-Watch 7 Ultra צפוי להגיע עם גוף עשוי טיטניום ומסך שיציע בהירות שיא של 3000 ניט.

מפרטים טכניים (צפי):

שני הדגמים יגיעו עם מסך בעל ציפוי זכוכית ספיר עמידה:

  • שעון ה-Galaxy Watch Ultra יגיע בגודל של 47 מ”מ עם גוף עשוי טיטניום סוג 4 עמיד במיוחד, מסך המגיע לבהירות של עד 3000 ניט וסוללת 590mAh.
  • שעוני ה-Galaxy Watch 7 יגיעו בגודל של 40 או 44 מ”מ עם גוף Armor Aluminum 2 עמיד, בדומה למכשירי ה-Galaxy S24 של החברה, מסך המגיע לבהירות של עד 2000 ניט וסוללה בקיבולת 300mAh או 425mAh, בהתאם לגודל.
שעון ה-Galaxy Watch 7 Ultra (מקור OnLeaks ו-Smartprix)
שעון ה-Galaxy Watch 7 Ultra (מקור OnLeaks ו-Smartprix)

השעונים החדשים של סמסונג צפויים להשתמש במערכת שבבים חדשה בעלת 5 ליבות בייצור 3nm מעודכן, לעומת פלטפורמת ה-Exynos W930 הקיימת המגיעה בייצור 5nm.

הם יציעו נפח אחסון כפול של 32GB, עמידות במים ואבק בתקן IP68, עמידות כללית MIL-STD-810H ועמידות לצלילה לעומק של עד 100 מטרים (10ATM).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים