דוויין ג’ונסון וכריס אוונס יוצאים להציל את חג המולד

מתוך “Red One” (קרדיט: Karen Neal, באדיבות Amazon MGM Studios)

דוויין ג’ונסון מביא את רוח חג המולד לעולם האקשן בקומדיית הפעולה החדשה “Red One”, בה יצטרף אליו גם קפטן אמריקה בעצמו – כריס אוונס. הטריילר הראשון חושף טוויסט חדש לז׳אנר סרטי החג ומנסה לשלב בין ז׳אנרים כדי ליצור אירוע קולנועי ייחודי ממנו יהנו הורים וילדים כאחד.

ג׳ונסון מגלם בסרט את קאלום דריפט, ראש מחלקת האבטחה של הקוטב הצפוני. לאחר שסנטה קלאוס, הזוכה לשם הקוד “Red One”, נחטף, קאלום חייב לצאת יחד עם צייד הראשים ג׳ק אומאלי (אוונס) להרפתקה גלובלית ועמוסת אקשן כדי למצוא אותו ולהציל את חג המולד.

הטריילר מתחיל כשקאלום מאמן מישהו בחדר הכושר, וכשזה מסיים סט של 500 הרמות של משקולות כבדות אנו מבינים שמדובר בסנטה קלאוס – אך בגרסה הרבה יותר שרירית וחטובה משאנו רגילים, בגילומו של ג’יי קיי סימונס (“וויפלאש”).

החג משתבש כאשר קאלום מגלה שסנטה נחטף. אל התיק מגויס ג’ק אומאלי שנלקח אל הקוטב הצפוני בקופסה ומגלה כי כל סיפורי הילדים על סנטה אמיתיים מאוד – כולל דוב קוטב מדבר וקיומה של הרשימה הרצינית מאוד של מי נחמד ומי רע, על פיה מחליט סנטה מי יקבל מתנה לחג.

בעולם הקסום של סנטה לא הכל שמח וצבעוני, והצמד יאלץ להתמודד גם מול המפלצת המיתולוגית הגרמנית קרמפוס ואנשי שלג מאיימים. במהלך המסע, יינסו השניים לשרוד ולהשלים את המשימה בל ייקרה הדבר הגרוע ביותר – ביטולו של חג המולד.

Red One
Red One”, פוסטר (באדיבות Amazon MGM Studios)

הסרט מגיע מאת במאי סרטי “ג’ומנג’י”, ג’ייק קסדן. על התסריט אחראי כריס מורגן, שכתב את מרבית סרטי “מהיר ועצבני” וכן את סרט גיבורי העל “שהאזאם: זעם האלים”.

אל צוות השחקנים מצטרפים לוסי לו (“גבר במלואו”), בוני האנט (“איש הגשם”), קירנן שיפקה (“הרפתקאותיה המצמררות של סברינה”), כריסטופר היבג’ו (“משחקי הכס”), מרי אליזבת’ אליס (“פילדלפיה זורחת”), ניק קרול (“פה גדול”) ומארק אוון ג’קסון (“ברוקלין תשע-תשע”).

הסרט Red One צפוי להגיע לבתי הקולנוע בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים