חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-HOT ביולי 2024

לוגו הוט

בחודש יולי 2024 בהוט יעלו הדרמות “גוליית” עם בילי בוב תורנטון, “הקללה” עם אמה סטון ו”המרטש מיורקשייר: המצוד”. בנוסף, יעלו עונות חדשות של “הקיסרית סיסי”, “FBI” ו“מסונוורת”.

במהלך החודש יעלו גם כל העונות של הסיטקום הקלאסי “מופע שנות ה-70”.

בערוצי הסרטים יעלו הדרמה הקומית “התפריט”, סרט האימה “מגרש השדים: המאמינים”, “הדו”ח” עם אדם דרייבר, קומדיית ההמשך “מגלה את אמריקה 2” עם אדי מרפי, והסרט האירוטי “המציצנים” עם סידני סוויני.

סדרות HOT ביולי 2024

מופע שנות ה-70 / That ’70s Show, כל העונות – במהלך יולי ב-HOT VOD ובשידור יומי ב-HOT Comedy

כל העונות של הסיטקום האהוב המתמקד בקבוצת מתבגרים החיים בעיירה הבדיונית “פוינט פלייס” שבוויסקונסין במהלך שנות ה-70. העלילה עוקבת אחר מערכות היחסים המורכבות והרומנים המתפתחים ביניהם כאשר הבולטים ביניהם הם בין אריק פורמן הציני והחנון לבין דונה פינסיוטי האינטליגנטית והפמיניסטית, מייקל קלסו הנאה והטיפש וג’קי ברקהארט השטחית, והקשר בין ג’קי לסטיבן הייד הציני והמרדן.

גוליית / Goliath, עונה 1 – החל מ-1.7, כל הפרקים ב-HOT VOD

דרמה משפטית העוקבת אחר בילי מקברייד (בילי בוב תורנטון), עורך דין שהיה לו הכל- משרד עורכי דין מצליח, משפחה אוהבת ומוניטין רב. אך במרוצת השנים, חייו החלו להתפרק: הוא פוטר ממשרדו, אשתו עזבה אותו והוא נותר חסר כל. במסעו להשיב את כבודו האבוד מקברייד יוצא במרדף משפטי אחר תאגידים “גולייתים” ענקיים ומושחתים, בתקווה שיצליח להפיל אותם ולטהר את שמו.

המרטש מיורקשייר: המצוד / The Long Shadow, עונה 1 – החל מ-2.7, ימי שלישי ב-20:30 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

דרמת פשע המתרחשת בשנות השבעים האפלות של בריטניה. “המרטש מיוקשייר”, אחד הרוצחים הסדרתיים הידועים לשמצה מזעזע את האומה כולה במסע רציחות אכזרי של נשים רבות מתעשיית המין. החוקר דניס הובאן הנקרא לפענח את תיקי הרצח המורכבים, נתקל באתגרים רבים מצד מערכת החוק הפטריארכלית של אותם הימים.

במירוץ בלתי נלאה להשגת הצדק, הובאן נחוש לחשוף את זהות הרוצח הקטלני ולהביאו לדין. הסדרה שופכת אור על צדדיה האפלים של החברה הבריטית בתקופה מוכת אלימות ואפליה ועל אדם נחוש אחד העושה כל שביכולתו בכדי להגיע לחקר האמת.

מסונוורת / Blinded, עונה 2 – החל מ-7.7, כל הפרקים ב-HOT VOD

העונה השנייה מתרחשת כשנה וחצי לאחר שבי הצליחה להביא לקריסתו של הבנק המסחרי הגדול וכעת מציבה לעצמה מטרה חדשה- לחשוף את פעילותיו הפליליות של תאגיד הענק “Easy”. בעודה מתכננת את המתקפה על התאגיד, פטר, משתחרר מהכלא ושב לחייה. אך למרבה ההפתעה, מסתבר שפטר מעורב גם הוא בפעילויות לא חוקיות בתוך אותו תאגיד שבי שואפת להפיל, דבר המקשה עליה לנווט בין מאבקה כנגד התאגיד לבין רגשותיה המעורבים כלפי פטר.

מאוגוסט גם ב-HOT3. 

FBI, עונה 5 – החל מ-7.7, ימי ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT Zone וב-HOT VOD

הקיסרית סיסי / SISI, עונה 3 – החל מ-15.7, ימי שני ב-20:30 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

אבודות בנהר / Riviere Perdue, עונה 1 – החל מ-18.7, ימי חמישי ב-20:30 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

דרמת מתח צרפתית המתרחשת בכפר קטן ושלו הממוקם בלב הרי הפירנאים שבצרפת ומספרת את סיפור היעלמותן הפתאומי של שתי הנערות הצעירות, אנה ולוסי שנעלמו עקבותיהן לפני חמש שנים והותירו אחריהן את תושבי הכפר המומים ומפוחדים.

לתדהמת כולם, אנה מתגלה בחיים בעקבות תאונת דרכים אקראית שהייתה מעורבת בה וקפטן אליקס ברג, מפקדת משטרת באלתוס, רואה בכך הזדמנות לפענח את התעלומה ולמצוא גם את לוסי, חברתה שנחטפה עימה ועדיין נעדרת. החקירה מסתבכת כאשר אנה מסרבת לשתף פעולה ולעזור למשטרה למצוא את חברתה הנעדרת ואילו הכפר השלו והפסטורלי מתגלה כאפל ומסתורי.

האמת / Fallen, עונה 1 – החל מ-22.7, כל הפרקים ב-HOT VOD

דרמת מתח שבדית העוקבת אחר השוטרת אייריס ברומן המתמודדת עם מותו המפתיע של בעלה ומחליטה לנסוע לדרום שבדיה לבית הפרברים הפסטורלי של אחותה, קטיס. במקביל, אייריס מונתה לראש צוות החקירה של תיק רצח ישן שאירע באזור ומנסה להגיע לחקר האמת תוך כדי שמתמודדת עם אתגרים רבים, טראומה אישית ויחסיה המורכבים עם אחותה.

מאוגוסט גם ב-HOT HBO. 

הקללה / The Curse, עונה 1 – החל מ-23.7, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD מה-10.7

עלילת הסדרה מספרת את סיפורם של וויטני (אמה סטון) ואשר (ניית׳ן פילדר) סיגל, זוג צעיר וצדקני היוצר סדרת דוקו חדשה שעוסקת במתן סיוע לקהילה קטנה וחסרת אמצעים בניו מקסיקו. אך החלום הוורוד של זוג היוצרים, הופך במהרה לחלום בלהות כאשר מפיק הסדרה המפוקפק רואה בה הזדמנות מסחרית ומתחיל לשנות אותה. בעודם מתמודדים עם אתגרים רבים ובתוך כל הקשיים הניצבים בפניהם, אמה ואשר מנסים למצוא את הדרך לשמור על חיי הנישואים והזוגיות ולהפוך להורים.

כל הכסף הזה / The Oil Fund, עונה 1 – החל מ-24.7, ימי רביעי ב-20:30 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

דרמה קומית נורווגית העוקבת אחר קבוצת משקיעים אשר עובדים עבור קרן פנסיה שמטרתה להשקיע כספים מהכנסות של מיסי תעשיית הנפט והגז של המדינה למען ביטחון כלכלי לפנסיונרים בגיל פרישה, הקמת מערכת בריאות מסובסדת ותנאים סוציאליים רבים אחרים. הסדרה מספקת לנו הצצה פנימית להתנגשויות וחיכוכים בין שני העולמות, שוקי ההון והשירות הציבורי ועל הקשיים העולים מתוך השקעות כספיות תחת פיקוחה של ועדת האתיקה הקשוחה בנורווגיה.

סרטים שמגיעים ל-HOT ביולי

מגרש השדים: המאמינים / The Exorcist: Believer (שנת 2023) – יום חמישי, 4.7, ב-22:00, HOT Cinema 2

לילה שקט / Silent Night (שנת 2023) – יום שישי, 5.7, ב-22:00, HOT Cinema 1

התפריט / The Menu (שנת 2022) – יום שבת, 6.7, ב-22:00, HOT Cinema 1

המציצנים / The Voyeurs (שנת 2021) – יום שישי, 12.7, ב-22:00, HOT Cinema 1

ז’אן דו בארי / Jeanne du Barry (שנת 2023) – יום שישי, 12.7, ב-22:00, HOT Cinema 4

ללא חרטה / Without Remorse (שנת 2021) – יום שבת, 13.7, ב-22:00, HOT Cinema 1

סיפור אהבה / Wild Mountain Thyme (שנת 2020) – יום שבת, 13.7, ב-22:00, HOT Cinema 4

פרופסור מילר / Miller’s Girl (שנת 2024) – יום חמישי, 18.7, ב-22:00, HOT Cinema 4

החלילן / The Piper (שנת 2023) – יום שישי, 19.7, ב-22:00, HOT Cinema 2

הדו”ח / The Report (שנת 2019) – יום שישי, 19.7, ב-22:00, HOT Cinema 4

מגלה את אמריקה 2 / Coming 2 America (שנת 2021) – יום שבת, 20.7, ב-22:00, HOT Cinema 1

ירושה בהפתעה / The Estate (שנת 2022) – יום שישי, 26.7, ב-22:00, HOT Cinema 3

לוחם הצללים / Rumble Through The Dark (שנת 2022) – יום שבת, 27.7, ב-22:00, HOT Cinema 2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים