שעוני ה-Apple Watch Series 10 יהיו גדולים ודקים יותר (דיווח)

שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל) שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)

אפל (Apple) צפויה לעדכן ולשפר את העיצוב של סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 10, כך עולה מהדיווח החדש של אנליסט אפל הוותיק והמוכר מינג-צ’י קו (Ming-Chi Kuo), המציין כי אפל תגדיל את המסכים בסדרת ה-Apple Watch הבאה שלה עם דגמי 45 ו-49 מ”מ חדשים ודגם Apple Watch Ultra 3 מעודכן, זאת כאשר אנו עדיין מחכים לראות את דגם ה-Apple Watch X הצפוי לצאת לקראת חגיגות העשור לסדרת השעונים.

אפל תחגוג השנה עשור להשקת סדרת שעוני ה-Apple Watch החכמים שלה. לרגל החגיגות החברה צפויה להשיק את שעון ה-Apple Watch X, יחד עם גרסאות מעודכנות לשעוני ה-Apple Watch ו-Apple Watch Ultra הקיימים, כאשר שעון ה-Apple Watch Ultra 3 הבא יחליף את דגם ה-Apple Watch Ultra 2 הנוכחי וצפוי לשמור על העיצוב הקיים עם אפשרות לצבע שחור/כהה חדש.

השינוי הגדול ביותר יגיע לסדרת שעוני ה-Apple Watch Series 10, שתחליף את ה-Series 9. על פי הדיווח החדש, אפל צפויה לרענן את העיצוב ולהגדיל את השעונים והמסכים שלהם, כך שבמקום דגמי ה-41 ו-45 מ”מ הנוכחיים נזכה לראות דגמי 45 ו-49 מ”מ חדשים שיגיעו בעיצוב דק הרבה יותר מהקיים.

שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)
שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)

פרט מעניין מאוד בדיווח החדש של קו מדבר על כך שאפל צפויה להתחיל להשתמש בחלקים מכניים שייוצרו על ידי חברת BLT בהדפסה תלת-מימדית החל מחציון השני של 2024, טכנולוגיה שהייתה בניסוי בחברה עד כה ותעבור לשימוש בייצור המוני לאחר שאיכות ויעילות ההדפסה שופרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים