ג’ון סנו הופך לזאב של ממש בסרט אימה חדש

קיט הרינגטון מתוך “The Beast Within” (קרדיט: Wellgo Entertainment)

כוכב “משחקי הכס” קיט הרינגטון רגיל להסתובב עם זאבים כחלק מעברו כג׳ון סנו שהשתלב בבית משפחת סטארק, אך בסרט האימה החדש “The Beast Within” הוא עתיד ממש להפוך לזאב. ועל פי הטריילר המפחיד, מדובר באחד הרבה יותר מפלצתי משהכרנו.

הסרט עוקב אחר הילדה ווילו בת ה-10, שאחרי סדרת אירועים משונים מתחילה לפקפק בחיים המבודדים של משפחתה במתחם מבוצר עמוק ביערות אנגליה. לילה אחד מחליטה הילדה לעקוב אחר הוריה כשהם יוצאים לאחד הטיולים הסודיים שלהם אל לב היער העתיק. כאשר היא עדה לאביה עובר מהפך מפלצתי, ווילו נקלעת בעצמה לסוד העתיק שהם ניסו להסתיר ממנה.

בטריילר מספר האב לבתו על היערות, אותם הוא רואה כשייכים לו ואף מכתיר עצמו כמלך היער. בעת משחקיהם, הוא מכתיר את בתו כנסיכה ויורשת העצר שלו. אך אחרי המשחקים המהנים של מהלך היום, מגיעים האירועים המוזרים של הלילה ו-ווילו חוזה באביה מתפתל במיטתו ולאחר מכן את אמה שוטפת דם ממעיל פרוותי.

כשהיא עוקבת אחריהם ליער אחרי החשיכה, היא חוזה באמה אוזקת את אביה לקראת הפיכתו לאיש זאב. הקללה של האב הופכת קשה מדי להשתלט עליה, וזעמו מתחיל לחדור גם לגופו האנושי. כעת, יצטרך האב, שמודע להיותו מפלצת, להציל את בתו מעצמו – לפני שיהיה מאוחר מדי.

“The Beast Within”, פוסטר (קרדיט: Wellgo Entertainment)

הסרט מגיע מאת במאי סרטי הדוקו אלכסנדר פרל, עבורו זהו הסרט העלילתי הראשון. אל צוות השחקנים מצטרפים אשלי קאמינגס (“החוחית”), ג’יימס קוסמו (“לב אמיץ”) וקיילין ספרינגל (“סיטדל”).

הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-26 ביולי. טרם נמסר האם יופץ גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים