נטלי פורטמן מככבת בסדרה חדשה מאת עלמה הראל

נטלי פורטמן מתוך “האישה באגם” (באדיבות +Apple TV)

בעידן הסטרימינג כבר קשה למצוא כוכבי קולנוע שטרם עשו את הקפיצה למסך הקטן לפחות פעם אחת. איכשהו זוכת האוסקר נטלי פורטמן הצליחה להימנע מכך עד כה ולהישאר בעולם הקולנוע – אך כעת גם היא מפציעה בסדרה מוגבלת משלה בשם “האישה באגם” (Lady in the Lake) שנוצרה על ידי הבמאית הישראלית עלמה הראל (“האני בוי”).

הסדרה בת שבעה הפרקים מבוססת על הרומן באותו השם מאת לורה ליפמן. העלילה לוקחת אותנו לבולטימור של שנת 1966, כאשר העיר בסערה בעקבות היעלמותה של אשה צעירה.

פורטמן מגלת את מאדי שוורץ, עקרת בית יהודיה שמנסה לברוח מעברה הסודי ולהמציא עצמה מחדש כעיתונאית חוקרת. מאדי הופכת אובססיבית למקרה הרצח של קליאו ג’ונסון (מוזס אינגרם, “גמביט המלכה”) שנמצאת ללא רוח חיים בנהר.

חייה של קליאו נראים למאדי כמקבילים לאלו שלה, אך ככל שהיא ממשיכה לחקור ולהעמיק בדמותה, מאדי פותחת צוהר לסכנה שתאיים על כל מי שמסביבה.

“האישה באגם”, פוסטר (באדיבות +Apple TV)

הטריילר מתחיל דווקא מנקודת המבט של הקורבן, קליאו, אשר מדברת מהעולם הבא אל מאדי ומבשרת לה שהיא זוכרת אותה מכשהייתה עוד בחיים. מאדי היא זו שמצאה את קליאו באגם, והגילוי עוזר לה להבין שהיא לא מסוגלת להיות רק עקרת בית ורוצה משהו משמעותי יותר מחייה.

בחקירה של מאדי מתערב גם בעלה של קליאו, וסיפורה של המנוחה נחשף בפלאשבקים השופכים אור על חייה הסבוכים כאמא שמתקשה לכלכל את משפחתה בתוך העולם התחתון של השחורים בבולטימור.

את בעלה של פורטמן מגלם בסדרה ברט גלמן (“דברים מוזרים”), ששמו עלה לכותרות בישראל עם תמיכתו במדינה והגעתו לכאן להצטלם למערכון של “ארץ נהדרת”.

מלבדו, יצטרפו לצוות השחקנים אילן נואל (“לא בטוחה”), מייק אפס (“מאדאם ווב”), נואה ג’ופ (“מקום שקט”) וביירון באוורס (“אירמה ופ”).

“האישה באגם” תעלה לאפל tv פלוס החל מה-19 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים