לוג’יטק מציגה את Keys-To-Go 2: מקלדת אלחוטית למשתמשים בדרכים

מקלדת Keys-To-Go 2 (מקור Logitech)

חברת לוג’יטק (Logitech), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בעולם, הכריזה על Keys-To-Go 2, מקלדת אלחוטית מינימליסטית חדשה וזעירה המיועדת במיוחד למשתמשים בדרכים ומגיעה  עם כיסוי מובנה, אפשרות לשימוש על עד 3 מכשירים בו זמנית באמצעות חיבור Bluetooth אלחוטי ועיצוב ירוק העשוי מעד 36% פלסטיק ממוחזר.

ה-Keys-To-Go 2 מיועדת במיוחד למשתמשים שמעדיפים לקחת את המקלדת שלהם איתם לדרכים. היא מציעה עיצוב דק (4.35-8.97 מ”מ) וקל (222 גרם), כאשר הפיצ’ר המיוחד ביותר בה הוא כיסוי מובנה שנועד להגן על המקשים בזמן הנשיאה בתיק, מקשים המגיעים עם מרחק הפעלה של 1 מ”מ.

המקלדת מגיעה עם קישוריות Bluetooth LE חסכונית, המאפשרת לחבר אותה לעד 3 מכשירים בו זמנית, בין אם מדובר על מחשבים, מכשירי סלולר או מכשירים אחרים, עם מעבר בין שלושת המכשירים המקושרים באמצעות כפתורים יעודיים בחלקה העליון של המקלדת.

בנוסף, על פי לוג’יטק המקלדת מציעה זמן שימוש ארוך במיוחד של עד 3 שנים באמצעות הסוללות הניתנות להחלפה במידת הצורך.

מקלדת Keys-To-Go 2 (מקור Logitech)
מקלדת Keys-To-Go 2 (מקור Logitech)

מקלדת ה-Keys-To-Go 2 החדשה של לוג’יטק תהיה זמינה למכירה מחודש יוני במחיר של 80 דולר (כ~297 ש”ח). המקלדת תהיה זמינה בצבעים שחור (Graphite), אפור (Pale Gray) ולילך (Lilac).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים