הכירו את Gen-3 Alpha – הדור הבא של מחולל הוידאו מבית Runway

Runway AI (מקור Runway)

חברת הסטארטאפ Runway, המפתחת מגוון כלי בינה מלאכותית ונכללת בין מפתחי מחולל התמונות מבוסס הטקסט Stable Diffusion, הכריזה על Gen-3 Alpha (“דור שלוש אלפא”), הדור הבא של מחולל הוידאו אותו היא מפתחת, מודל המסוגל לייצר כרגע סרטוני וידאו קצרים באורך של 10 שניות באיכות פוטוריאליסטית.

אחרי מחולל הוידאו Dream Machine של Luma AI שהוצג בשבוע הקודם, גם Runway מצטרפת לחגיגה עם Gen-3 Alpha, מודל חדש שמחליף את Gen 2 שהוצג בתחילת 2023, כאשר החברה מיישרת קו מול מחוללים גדולים ומוכרים יותר כמו Sora של OpenAI ומחוללי ה-Lumiere ו-Veo של גוגל מבחינת היכולת של המודל לייצר סרטונים באיכות פוטוריאליסטית.

מודל ה-Gen-3 Alpha החדש ישתלב במחוללי הטקסט לוידאו, תמונה לוידאו ו-וידאו לוידאו של החברה, זאת לצד כלים מתקדמים יותר להתאמה מדוייקת של הסרטון אותו המודל מייצר עם כלי ה-Advanced Camera Controls (“בקרת מצלמה מתקדמת”) ו-Director Mode (“מצב במאי”), כלים שיכולים להתאים בצורה טובה יותר את פלט הוידאו להעדפות המשתמש.

אחד הדגשים הגדולים במודל החדש הוא על היכולת שלו לייצר בני אדם עם מרחב גדול של פעולות, מחוות ורגשות בהשוואה לדור הקודם, דבר שימושי במיוחד כאשר מעוניינים לייצר וידאו הכולל בני אדם.

מודל ה-Gen-3 Alpha החדש יגיע כחלק ממשפחת מודלי ה-Gen-3 אותם תשיק החברה, אך היא לא ציינה צפי זמינות לכלים שיתבססו על מחולל הוידאו החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים