ה-Galaxy S25 Ultra יקבל מצלמות זום וזווית רחבה של 50MP (שמועה)

Galaxy S24 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי) Galaxy S24 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי)

אנו נמצאים בעידן בו קשה להפתיע אותנו עם העדכונים שמבצעות יצרניות הטלפונים במכשירי הדגל שלהן מידי שנה, כשהדגשים הנוכחיים לרוב מתמקדים במערכי הצילום ובצד התוכנה (בינה מלאכותית).

על כן, הפרטים שמספק המדליף המוכר IceUniverse לגבי עדכוני המצלמות שיגיעו ל-Galaxy S25 Ultra לא אמורים להפתיע יותר מידי, גם אם הם די משמעותיים.

דרך חשבונו ברשת החברתית הסינית Weibo מציין המדליף כי סמסונג עתידה לעדכן שתיים מהמצלמות של ה-Galaxy S25 Ultra לחיישני 50 מגה-פיקסל, בעוד השתיים האחרות ישמרו על הרזולוציה שלהן.

עדכוני המצלמות ב-Galaxy S25 Ultra

על פי IceUniverse, סמסונג תשמור על מצלמת ה-200 מגה-פיקסל הראשית הזמינה בדגם ה-S24 Ultra כיום וגם על אחת ממצלמות הטלפוטו (זו עם הזום האופטי פי 5). אין זה אומר שלא נזכה לראות עדכונים לחיישנים אלו, אלא רק כי הרזולוציה שלהם תישמר.

מן הצד השני, שתי המצלמות האחרות, הן מצלמת הזווית הרחבה (כיום 12MP) ומצלמת הטלפוטו השנייה (זו עם הזום האופטי פי 3, שכיום מגיעה עם חיישן 10 מגה-פיקסל) יעודכנו לחיישנים ברזולוציית 50 מגה-פיקסל.

באופן מעניין, רק בשנה שעברה עידכנה סמסונג את מצלמת הטלפוטו (זום פי 5) מ-10MP ל-50MP, וכעת, במידה ויתבררו דבריו של המדליף כנכונים, צפוי להגיע העדכון גם למצלמה השנייה.

התוספות יובילו לכך שמערך הצילום של ה-Galaxy S25 Ultra יורכב כולו ממצלמות עתירות פיקסלים:

  • מצלמה ראשית: 200 מגה-פיקסל (ללא שינוי משנה קודמת)
  • מצלמה משנית (זווית רחבה): 50 מגה-פיקסל (עדכון מ-12 מגה-פיקסל)
  • מצלמת טלפוטו (זום פי 3): 50 מגה-פיקסל (עדכון מ-10 מגה-פיקסל)
  • מצלמת טלפוטו (זום פי 5): 50 מגה-פיקסל (ללא שינוי משנה קודמת)
Galaxy S24 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי)
Galaxy S24 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי)

נזכיר כי מערך הצילום הראשי הקיים כיום ב-Galaxy S24 Ultra הוא זה:

  • מצלמה ראשית: חיישן ברזולוציית 200 מגה-פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.7, ייצוב אופטי מובנה (OIS) משופר התומך בייצוב בזווית רחבה יותר וזווית צילום של 85 מעלות.
  • מצלמה משנית: חיישן ברזולוציית 12 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה של 120 מעלות, עם מפתח צמצם f/2.2.
  • מצלמת טלפוטו: חיישן ברזולוציית 10 מגה-פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.4, זווית צילום של 36 מעלות, ייצוב אופטי מובנה ואפשרות לביצוע זום אופטי עד פי 3.
  • מצלמת טלפוטו: חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל, עם מפתח צמצם f/3.4, זווית צילום של 22 מעלות, ייצוב אופטי מובנה ואפשרות לביצוע זום אופטי עד פי 5.

מתי תציג סמסונג את ה-Galaxy S25 Ultra?

אנו במרחק גדול למדי מההכרזה של סמסונג על סדרת הדגל הבאה שלה, זו צפויה להגיע רק בתחילת 2025 (ינואר-פברואר), כשבדרך צפויה החברה לחשוף את הדור החדש של המכשירים המתקפלים שלה, ה-Galaxy Z Fold6 וה-Galaxy Z Flip6, סביב ה-10 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים