מטבח האמוג’י של גוגל מגיע לכל המשתמשים עם גרסה מקוונת חדשה

ה-Emoji Kitchen החדש ה-Emoji Kitchen החדש

גוגל (Google) מרחיבה את זמינות ה-Emoji Kitchen (“מטבח האמוג’י”), מחולל האמוג’י של החברה שמאפשר לשלב בין שני אמוג’י שונים על מנת ליצור אחד חדש, כאשר הוא זמין מעכשיו כפתרון מקוון על ידי החיפוש המושג Emoji Kitchen במנוע החיפוש של גוגל.

פיצ’ר ה-Emoji Kitchen הוצג במקור על ידי גוגל ב-2020 כחלק מובנה באפליקציית המקלדת Gboard של החברה המיועדת למכשירי אנדרואיד. הוא מאפשר למשתמשים “לערבב” בין אמוג’י שונים ולייצר אמוג’י מותאם אישית בו הם יכולים להשתמש. עם זאת, הפיצ’ר היה זמין עד כה למשתמשי אנדרואיד בלבד.

עכשיו מטבח האמוג’י של גוגל מגיע לכל המשתמשים וללא תלות במכשיר בו הם משתמשים, כאשר על ידי החיפוש של המילים Emoji Kitchen במנוע החיפוש של החברה אנו מגיעים לאפשרות חדשה לייצר אמוג’י, שישמשו כסטיקרים שניתן לשתף באפליקציות השונות או לשמור על המכשיר.

ה-Emoji Kitchen החדש
ה-Emoji Kitchen החדש

השימוש במטבח האמוג’י פשוט ובסיסי למדי, כאשר עם בחירה של שני אמוג’י מהרשימה יווצר אמוג’י חדש. גוגל אף מאפשרת ליצור אמוג’י רנדומלי על ידי בחירה אקראית של שני אמוג’י.

נכון לעכשיו כמות האמוג’י הזמינים בגרסה החדשה של ה”מטבח” נמוכה בהשוואה לאלו הזמינים בגרסה המובנת ב-Gboard, אך סביר להניח כי גוגל תוסיף אמוג’י נוספים בהמשך.

ניתן להיכנס ל”מטבח האמוג’י” החדש של גוגל על ידי חיפוש המילים emoji kitchen בגוגל, בין אם מדובר על בגישה דרך הדפדפן או באמצעות האפליקציה הסלולרית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים