ווס אנדרסון משיק ארבעה ימים של סרטים חדשים בנטפליקס

מתוך “הסיפור המופלא של הנרי שוגר” (באדיבות נטפליקס)

חודשים ספורים בלבד אחרי “אסטרואיד סיטי”, הבמאי ווס אנדרסון חוזר עם סרט חדש עבור נטפליקס, בשם “הסיפור המופלא של הנרי שוגר” (The Wonderful Story of Henry Sugar).

הסרט הקצר הינו רק הראשון מבין ארבעה סרטים שיצר אנדרסון על פי סיפורים קצרים של רואלד דאל ויעלו בנטפליקס בסוף ספטמבר.

ארבעת הסרטים מצטרפים לספריית הסרטים הקצרים של אנדרסון, שלצד סרטי הקולנוע שלו נוהג לביים יצירות צדדיות קטנות יותר. אנדרסון התחיל את הקריירה שלו עם הסרט הקצר “Bottle Rocket” שמאוחר יותר הורחב לסרט המלא הראשון.

מאז ביים את הסרטים הקצרים “מלון שבלייה” (Hotel Chevalier) עם נטלי פורטמן ו“קסטלו קבלקנטי” (Castello Cavalcanti) שמומן על ידי בית האופנה פראדה.

מתוך
מתוך “הסיפור המופלא של הנרי שוגר” (באדיבות נטפליקס)

“הנרי שוגר” עוקב אחר אדם עשיר שלומד מגורו משונה על שיטה לראות ללא שימוש בעיניים, ומחליט לפתח את הכשרון הזה כדי לרמות בהימורים.

הטריילר מציג לנו את הנרי (בנדיקט קמברבאץ’, “דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף”), רווק עשיר בן 41 שמגלה על השיטה המסתורית ומיד מבין כי היא יכולה לשנות את חייו ולסייע לו להרוויח יותר כסף מכל אדם אחר בעולם.

הסרט הוקרן מוקדם יותר החודש בפסטיבל הקולנוע בוונציה, וזכה לביקורות מהללות. כרגע, הוא עומד על ציון של 95 אחוזים באתר Rotten Tomatoes.

סרטים נוספים בסדרה

סדרת הסרטים הקצרים של אנדרסון תעלה כולה בנטפליקס במהלך ספטמבר, בקצב של סרט ליום. “הנרי שוגר” הינו הראשון וגם הארוך ביותר – 39 דקות. אחריו יעלה “הברבור” (The Swan) על שני בריונים גדולים וטיפשים המציקים ללא רחמים לנער צנום ומבריק.

ביום שאחרי יעלה “לוכד העכברושים” (The Rat Catcher) על עיתונאי ומכונאי המאזינים ללוכד עכברושים שמתאר את תוכניתו המתוחכמת להערים על טרפו. לסיום, יעלה “רעל” (Poison) על אדם שמגלה שנחש ארסי ישן במיטתו.

מלבד קמברבאץ’, בין השחקנים בארבעת הסרטים ניתן למצוא את רייף פיינס (“מלון גרנד בודפסט”), בן קינגסלי (“שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות”), רופרט פרנד (“אסטרואיד סיטי”), דב פאטל (“האביר הירוק”) וריצ’ארד איואדה (“צוות IT”).

תאריכי עליית הסרטים:

  • “סיפורו המופלא של הנרי שוגר” יעלה בנטפליקס ב-27 בספטמבר.
  • “הברבור” יעלה ב-28 בספטמבר.
  • “לוכד העכברושים” יעלה ב-29 בספטמבר.
  • “רעל” יעלה ב-30 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים