אפל מפתחת שעון Apple Watch X לרגל חגיגות העשור (דיווח)

סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 (מקור אפל) סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 (מקור אפל)

אפל (Apple) צפויה לבצע שינויים גדולים בעיצוב שעוני ה-Apple Watch החכמים של החברה, כך חושף מארק גורמן, כתב בלומברג, בדיווח חדש המספק פרטים ראשונים שעון ה-Apple Watch X.

הדור העשירי של שעון ה-Apple Watch, אותו אפל צפויה להשיק ב-2024 (או 2025) לרגל חגיגות העשור להשקת ה-Apple Watch המקורי, צפוי להגיע בעיצוב מעודכן ודק יותר לעומת הדור הקיים ולשלב תצוגת microLED.

סדרת שעוני ה-Apple Watch עברה לא מעט שינויים מאז השקת שעון ה-Apple Watch המקורי ב-2014, כאשר כיום אפל מציעה למשתמשים שלה בחירה בין שלושה דגמי שעונים שהוצגו ב-2022, שעון ה-Apple Watch SE 2 המוזל, סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 ושעון ה-Apple Watch Ultra שהגיע כגרסת האקסטרים של החברה.

בזמן שאפל צפויה להציגה להציג בחודש ספטמבר הקרוב את הדור התשיעי של שעוני ה-Apple Watch לצד סדרת מכשירי האייפון 15, השעונים החדשים לא צפויים להציג שינויים משמעותיים בהשוואה לדור הנוכחי. הם ישמרו על גדלי ה-41 ו-45 מ”מ, אך צפויים להגיע עם מערכת שבבים מעודכנת ואפשרויות צבע חדשות.

שעון ואוזניות אפל (צילום: רונן מנדזיצקי)
שעון ואוזניות אפל (צילום: רונן מנדזיצקי)

השינוי הגדול בסדרת שעוני ה-Apple Watch צפוי להגיע ב-2024~2025 עם דגם Apple Watch X, שיגיע לרגל חגיגות העשור לסדרת השעונים החכמים של החברה.

שעון ה-Apple Watch X צפוי להחליף את מסך ה-OLED הנוכחי לטובת מסכי microLED באיכות גבוהה יותר, לצד עדכון עיצוב השעון עצמו שיגיע במבנה דק יותר ואף יחליף את מנגנון חיבור הרצועות הקיים, שנחשב ל”בזבזני” מבחינת השטח הדרוש לו, לטובת חיבור רצועה מגנטי.

בעוד שהצפי הנוכחי מדבר על השקת שעון ה-Apple Watch X ב-2024 לרגל חגיגת העשור לסדרת שעוני אפל, ייתכן שהשעון יגיע לשוק רק ב-2025, כאשר הוא יחגוג עשור להשקה הראשונה בפועל שהתקיימה ב-2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים