הוכרז: nubia Pad 3D – טאבלט עם פתרון תלת-מימדי מקיף

טאבלט Lume Pad 2 (מקור Leia)

חברת ZTE הציגה במסגרת תערוכת המובייל MWC 2023 בברצלונה את ה-nubia Pad 3D, טאבלט ה-3D•AI הראשון בעולם, לפי החברה, המגיע ממותג נוביה (nubia) ונועד לשמש כפתרון תלת-מימד מלא.

הטאבלט לא כולל רק מסך 12.4 אינץ’ המסוגל להציג תוכן בתלת מימד, אלא גם צמד מצלמות קדמיות ואחוריות לצילום וידאו ותמונות בתלת-מימד, מחולל תמונות 3D מובנה שנוצר בשיתוף עם Stability AI ומערכת בינה מלאכותית המסוגלת להמיר תוכן דו-מימדי לתלת-מימדי.

טאבלט ה-nubia Pad 3D החדש שהוכרז על ידי ZTE לצד משקפי המציאות הרבודה nubia Neovision Glass מוגדר על ידי החברה כטאבלט ה-AI 3D הראשון בעולם, ופותח בשיתוף פעולה עם חברת Leia.

מדובר למעשה על מיתוג מחדש של טאבלט ה-Lume Pad 2 שהוצג גם הוא בתערוכה גם הוא על ידי Leia עצמה, טאבלט המגיע עם מסך 12.4 אינץ’ ברזולוציית 2.5K המסוגל להציג תמונות תלת-מימדיות (3D) ללא צורך במשקפיים מיוחדים.

בעוד שטכנולוגיות תצוגה תלת-מימדיות קיימות כבר מזה זמן מה בשוק, זהו לא הפיצ’ר המרכזי בטאבלט. ה-nubia Pad 3D נועד להיות פתרון 3D מקיף הכולל צמד מצלמות 13 מגה-פיקסל אחוריות לצילום תמונות תלת-מימדיות, צמד מצלמות 8 מגה-פיקסל קדמיות לביצוע שיחות וידאו בתלת-מימד, מחולל תמונות 3D מטקסט שנוצר בשיתוף פעולה עם Stability AI, המפתחת את Stable Diffusion, ומנגנון בינה מלאכותית המסוגל להמיר תוכן דו-מימדי לתצוגה תלת-מימדית ממקורות וידאו כמו יוטיוב, טיקטוק ועוד. או במילים אחרות – מענה מלא לכל צרכי התלת-מימד של המשתמש.

טאבלט ה-nubia Pad 3D בתערוכת MCW 2023 (מקור ZTE)
טאבלט ה-nubia Pad 3D בתערוכת MCW 2023 (מקור ZTE)

מפרט טכני – Lume Pad 2 / nubia Pad 3D

  • מערכת שבביםSnapdragon 888.
  • מסך – 12.4 אינץ’ IPS ברזולוציית 2560×1600, יחס 16:10 ותדר רענון של 120Hz.
  • זיכרון – 8GB
  • אחסון – עד 256GB
  • מצלמה –
    • קדמית – צמד מצלמות 8 מגה-פיקסל
    • אחורית – צמד מצלמות 13 מגה-פיקסל.
  • סוללה – 9070mAh עם טעינת 33W.

ה-nubia pad 3D יהיה זמין לרכישה בהזמנה מוקדמת החל מה-25 במרץ, כאשר ZTE טרם פרסמה את המחיר הצפוי של הטאבלט. עם זאת, מחיר טאבלט ה-Lume Pad 2 עליו הוא “מבוסס” עומד על 1099 דולר (כ~3973 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים