גיירמו דל טורו מגיע לנטפליקס עם אנתולוגיית אימה חדשה

חדר הפלאות (באדיבות נטפליקס)

הבמאי זוכה האוסקר גיירמו דל טורו (“צורת המים”, “המבוך של פאן”) משתף פעולה עם נטפליקס על מספר פרויקטים קרובים. אל העיבוד הקולנועי החדש שלו ל”פינוקיו” נוספת כעת סדרת טלוויזיה בהפקתו, אותה הוא מציג לנו בטריילר חדש.

“גיירמו דל טורו מציג: חדר הפלאות” (Guillermo Del Toro’s Cabinet of Curiosities) היא סדרת אנתולוגיה אשר תספר בכל פרק סיפור אימה אחר, מאת יוצר אחר.

כפי שמספר לנו דל טורו בטריילר (מצורף בראש הכתבה), כל סיפור מגיע מבמאי שונה אשר קיבל חופש יצירתי מוחלט. בעוד כל הפרקים יידבקו בסיפורי אימה, חלקם יהיו מפחידים, חלקם מתוקים וחלקם מרגשים, כך שאף פעם לא נדע מה נקבל.

בניגוד לשיטת ההפצה הרגילה של נטפליקס, העונה הראשונה תשוחרר כסדרת אירוע התתפרש על גבי ארבעה ימים במהלך חג ליל כל הקדושים האמריקאי. החל מה-25 באוקטובר, יעלו שני פרקים של הסדרה בכל יום.

הסדרה מגיעה כחלק מאירוע Neflix and Chills, שעורכת החברה בשנה השניה ברציפות לכבוד החג. בשנה שעברה עלו במהלך האירוע תכנים כמו סרט הערפדים “שיני לילה” (Night Teeth) והסדרה “טקס חצות” (Midnight Mass). כמו כן, בהפצה דומה לסדרה של דל טורו שוחררו כל סרטי טרילוגיית “רחוב הפחד” (Fear Street).

חדר הפלאות (באדיבות נטפליקס)
חדר הפלאות (באדיבות נטפליקס)

הפרקים של “חדר הפלאות” צפויים להתרחש בכל רחבי העולם, על גבי תרבויות שונות ולעמת אותנו עם כל מה שאנחנו חושבים שאנו יודעים על ז’אנר האימה.

בין הבמאים שיצרו פרקים לסדרה ניתן למצוא את דיוויד פריור (“האיש הריק”), וינסנזו נטלי (“איחוי”), ג’ניפר קנט (“באבאדוק”), פנוס קוסמטוס (“מנדי”), קית’ תומאס (“שמירה”), קת’רין הרדוויק (“דמדומים”), גיירמו נבארוס (“נרקוס”) ואנה לילי אמירפור (“נערה הולכת הביתה לבד בלילה”).

אל הרשימה המפוארת של הבמאים מצטרף גם דל טורו עצמו, שביים שני פרקים בסדרה. את הסדרה יצר הבמאי יחד עם שותפו ג’יי מיילס דייל שעבד איתו על “צורת המים”, וכן הפיק לנטפליקס את הסדרה “Sex/Life”.

סדרת האנתולוגיה “גיירמו דל טורו מציג: חדר הפלאות” תעלה בנטפליקס החל מיום שישי ה-25 באוקטובר ועד יום שלישי ה-28 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים