וואטסאפ תאפשר לעצור הקלטת הודעות קוליות ולהמשיך בשלב מאוחר יותר

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) עובדת על שדרוג נוסף לאפשרות שליחת ההודעות הקוליות באפליקציית המסרים הפופולרית, כאשר לפי אתר WABetaInfo החברה צפויה לאפשר למשתמשים לעצור את הקלטת ההודעות הקוליות שלהם מבלי לשלוח אותן ולהמשיך את ההקלטה לאחר מכן בלחיצת כפתור ללא הצורך לסיים את ההקלטה בפעם אחת.

האפשרות החדשה עליה עובדת החברה מצטרפת לפיצ’רים נוספים להודעות הקוליות באפליקציה’ בהם “נגן הודעות קוליות גלובאלי” שיאפשר להמשיך ולהקשיב להודעות גם לאחר יציאה מהצ’אט הרלוונטי. הפעם נראה שהחברה החליטה לתקן את אחד הנושאים הבעיתיים ביותר בקשר להודעות הקוליות, העובדה כי לאחר הלחיצה על הקלטה של הודעה קולית לא יכולנו לעצור אותה ולהמשיך אותה לאחר מכן, אלא שכל ההקלטה הייתה חייבת להתבצע בפעם אחת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הבעיה צפויה להיות “מתוקנת” בעדכון עתידי של וואטאספ, כאשר ניתן לראות בסרטון של WABetaInfo את האפשרות החדשה עליה עובדת החברה על ידי הוספת כפתור עצור אדום בחלק התחתון של המסך, שיאפשר להפסיק את ההקלטה של ההודעה הקולית. לחיצה נוספת על הכפתור תמשיך את ההקלטה מאותה הנקודה, דבר שצפוי להקל במיוחד על אנשים המקליטים הודעות קוליות ארוכות.

כמו בכל פיצ’ר בטא עליו עובדת וואטסאפ, לא ידוע מתי החברה תשלב אותו בצורה מלאה בגרסה הרגילה ולכלל המשתמשים. 

האפשרות של הפסקת ההקלטה הקולית עם יכולת להמשיך אותה מאותה נקודה נשמעת פשוטה ובסיסית להחריד, אך בפועל מדובר על פיצ’ר שלא היה זמין עד כה באפליקציה וסביר להניח שגרם ללא מעט כאב ראש לאנשים שנאלצו להקליט מחדש הודעות מספר פעמים עד שהם הצליחו להקליט אותן כראוי בפעם אחת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים