דיווח: אסוס תציג את מכשיר הגיימינג ROG Phone 5S בעוד פחות משבוע

ASUS ROG Phone 5 (צילום: רונן מנדזיצקי) ASUS ROG Phone 5 (צילום: רונן מנדזיצקי)

פחות מחצי שנה עברה מאז אסוס (Asus) הציגה לעולם את סדרת ה-ROG Phone 5 אשר כוללת 3 מכשירים שונים, וכבר עכשיו אנחנו מקבלים דיווח חדש המספר לנו שבעוד פחות משבוע החברה תציג את הדור הבא לסדרה הזו תחת השם ROG Phone 5S. מועדי ההכרזות של החברה לא תבניתיים, כך שאחרי ה-ROG Phone II ראינו את הדור השלישי שנה לאחר מכן, אך את הדור החמישי ראינו 8 חודשים לאחר מכן וכעת נראה שיש ירידה נוספת.

הדיווח על התאריך החדש מגיע דרך הבלוגר Chunvn8888, אשר הציג מספר הדלפות אמינות בעבר אך כעת הוא מגבה מדליף אחר ללא רקע בשם Bhuvnesh Bagri. על פי דברי האחרון, מכשיר ה-ROG Phone 5S יכלול מסך בקצב רענון של 144 הרץ, עם פאנל מסוג OLED ובגודל מסך שאינו ידוע בשלב זה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עם זאת, הדיווח כן חושף כי המכשיר ישתמש במערכת השבבים העדכנית Snapdragon 888 Plus מבית קוואלקום, לצד 16 או 18 גיגה-בייט של זיכרון עבודה עם 256 או 512 גיגה-בייט של נפח אחסון. הסוללה שתריץ את כל המערך העצום הזה תגיע בקיבולת גבוהה של 6000 מיליאמפר/שעה, מה שאמור לספק לנו לפחות על הנייר זמן שימוש ארוך במיוחד בהתחשב במערכת השבבים החסכונית.

אם זה לא מספיק, הסוללה הזו תומכת בטעינה מהירה בהספק 65 וואט, ועל פי Chun, אנחנו צפויים לראות את המכשיר כבר ב-16 באוגוסט, יום שני. פרטים נוספים אודות המכשיר לא נחשפו, אך עקב השינוי לשם 5S במקום 6, נוכל לשער שלא מדובר בשינוי דרסטי מהדור הקודם אלא יותר בשיפורים פנימיים שלא נוגעים למערך הצילום או לעיצוב, אך זו השערה בלבד כרגע ונצטרך להמתין לפרטים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים