מחסני חשמל הופכת למשווקת רשמית נוספת של אפל בישראל במודל “חנות בתוך חנות”

לוגו אפל צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

רשת מחסני חשמל הודיעה היום (ד’, 30.12) על הפיכתה למשווקת רשמית של מוצרי אפל בישראל, לאחר הליך בדיקה של מספר שנים, ולאחר שבשנת 2020 חצה מחזור המכירות של מוצרי אפל ברשת את רף ה-100 מיליון שקלים. הרשת מצטרפת לרשתות איידיגיטל ואייסטור כמשווקת הרשמית השלישית של מוצרי אפל בישראל.

רשת מחסני חשמל הופכת למשווקת הרשמית השלישית בישראל, כשהיא מצטרפת לרשת אייסטור (iStore) ואיידיגיטל (iDigital) הקיימות כיום, כאשר היא תהיה למעשה קמעונאית החשמל הראשונה בארץ שתפתח חנות אפל בקונספט של חנות בתוך חנות (Shop in shop). בשלב הראשון יפתחו 5 עמדות אפל בסניפי מחסני חשמל בקריית אתא, בראשון לציון, בירושלים, בנצרת עילית ובבאר שבע, עם עמדה נוספת שצפויה להיפתח באילת בשבועות הקרובים.

עמדות אפל החדשות בסניפי מחסני חשמל הוקמו בשיתוף פעולה עם נציגי חברת אפל, שבחרו את מיקום העמדות בחנויות וניהלו את ההקמה, המיתוג וההכשרה של עובדי מחסני חשמל בסניפים הרלוונטיים. עם הפיכתה למשווקת רשמית של אפל, רשת מחסני חשמל תקבל עדיפות בהקצאות מכשירים ותוכל לערוך קמפיינים לשיווק המוצרים באופן עצמאי תוך שמירה על “הרוח של אפל”.

משתמשים יוכלו להגיע לסניפים הרלוונטים על מנת לראות ולהתנסות במוצרי החברה השונים, בהם מכשירי אייפון, אייפדים, מקבוקים, אוזניות איירפודס ועוד. בעוד הרשת הופכת למשווקת רשמית של אפל, התיקונים של המכשירים יבוצעו על ידי חברות השרות הרשמיות של החברה בישראל, אייקון גרופ ו-DCS.

עמדת אפל בחנות מחסני חשמל (מקור יח”צ, צילום לירון כהן)

לירון כץ, מנהל הפיתוח העסקי של רשת מחסני חשמל מסר:

כחלק מהרצון להפוך את הרשת לתחנה הראשונה לכל חובבי הסלולר והטכנולוגיה בישראל הצבנו לעצמנו למטרה להיות קמעונאית החשמל הראשונה שתפתח חנויות תצוגה רשמיות של אפל בסניפים. לאחר תהליך שנמשך כשלוש שנים קיבלנו את האישור המיוחל וכבר בשבוע האחרון פתחנו נקודות מכירה רשמיות של אפל בחנויות נבחרות ברחבי הארץ עם נציג מכירות וקופה ייעודיים, אליהן יצטרפו ב-2021 נקודות נוספות, מה שיאפשר לנו להגדיל את היקף המכירות של המותג ברשת בעשרות אחוזים.

משווקת רשמית, לא יבואנית

כפי שהסברנו בגאדג’טי בעבר, עת קיבלה רשת iStore את מעמד ה”משווק הרשמי” מטעם אפל, לא מדובר בתואר ההופך את רשת מחסני חשמל ליבואן רשמי. את הייבוא הרשמי ימשיכו לבצע בישראל היבואנים הרשמיים “אייקון גרופ”, “C-Data” וספקיות הסלולר. הפיכתה של מחסני חשמל ל”משווק רשמי” תאפשר לרשת להשתמש במותג של אפל, למכור את כל סל מוצריה ולהציג “עמדות אפל” בחנויות תחת פיקוחה של אפל, וכפי שהצהירו במחסני חשמל – “עדיפות בהקצאות מכשירים”, אך מוצרי החברה ימשיכו להימכר גם בחנויות ורשתות נוספות בישראל, ביבוא רשמי של היבואנים הרשמיים, גם אם אלו אינם מוגדרים כ”משווק רשמי”.

כמו בכל מקרה אחר, כניסת רשת מחסני חשמל כמשווקת רשמית של אפל בישראל מגדילה את התחרות ומפרקת את הדואופול הקיים של איידיגיטל ואייסטור בישראל, מה שיכול להיות מתורגם בסופו של דבר לתחרות בריאה יותר והיצע מוצרים גדול וזול יותר ללקוחות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים