הוכרזו: Moto G Stylus ו-Moto G8 Power – עם עט סטיילוס וסוללת ענק

Motorola Moto G Stylus (תמונה: מוטורולה) Motorola Moto G Stylus (תמונה: מוטורולה)

לאחר שראינו אותו דרך הדלפה אשר חשפה את עיצוב ומפרטו המלא, מכשיר ה-Motorola Moto G Stylus נחשף לצד אח נוסף למשפחה הנקרא Moto G8 Power. זוג המכשירים מגיעים עם נקודות חוזקה נפרדות משלהם, כאשר הדגם המוזכר תחילה מיועד בעיקר לאלו הזקוקים לעט כחלק מחוויית המכשיר שלהם, אך לא מוכנים לשלם את העלות של מכשיר מסדרת ה-Galaxy Note של סמסונג, בעוד שהשני מיועד למשתמשים כבדים המעוניינים בסוללה גדולה.

Moto G Stylus

המכשיר הראשון ברשימה הוא ה-Moto G Stylus, כשזה מגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2300 על 1080 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים בתצוגה מסתכמת ב-399 פיקסלים לאינץ’, בשעה שיחס המסך מסתכם ב-19 על 9. בנוסף לכך, בחלקה העליון והשמאלי של התצוגה מוטורולה ממקמת חור מצלמה בו היא מאחסנת את מצלמת הסלפי.

חלקת הביצועים של המכשיר מתבססת על מערכת השבבים Snapdragon 665, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 260 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. יחד עם מערכת השבבים הזו, נוכל להנות גם מ-4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את המערך כולו מריצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, כשאיתה נמצאת סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה בהספק של 10 וואט.

Motorola Moto G Stylus (תמונה: מוטורולה)
Motorola Moto G Stylus (תמונה: מוטורולה)

מערך הצילום של ההתקן מורכב מ-3 חיישני צילום שונים, כשאלו מגיעים ברזולוציות של 48/16 ו-2 מגה פיקסל עם מפתחי צמצם של f/1.7 לחיישן הראשי, f/2.2 לחיישן ה-16 מגה פיקסל אשר מצלם וידאו בלבד בזווית רחבה של 117 מעלות (Action Cam), ומובנה לצילום רחב גם במהלך אחיזת המכשיר לאורך. עם זאת, החיישן האחרון במערך מציע מפתח צמצם f/2.2 ומאפשר צילומי מאקרו, כאשר בנוסף אליהם נמצא גם חיישן לייזר לביצוע פוקוס מהיר.

חובבי הסלפי מבינינו יוכלו לעשות שימוש ראוי במצלמת הסלפי שבחזית, בשעה שזו מגיעה ברזולוציית 16 מגה פיקסל ומציעה מפתח צמצם f/2.0 ותמיכה בהסרטת וידאו ברזולוציית Full HD בקצב של 30 פריימים לשנייה. עם זאת, המכשיר כולל גם שקע אוזניות בחלקו התחתון, זוג רמקולים, תמיכה בבלוטות’ 5.0 ואת עט הסטיילוס הנמצא בתחתית המכשיר ובעת שליפתו ניתן יהיה לצייר על המסך הערות ולשמור אותן דרך אפליקציית ה-Moto Note של החברה.

Moto G8 Power

לצידו של המכשיר הראשון מבית החברה להגיע עם עט סטיילוס מזה זמן רב, הגיע גם דגם ה-Moto G8 Power אשר מציע סוללה גדולה במיוחד יחד עם מפרט לשוק הביניים ומחיר אטרקטיבי. עם המכשיר המוזכר נקבל מערך צילום מרובע הממוקם בחלקו האחורי, מסך אשר נלקח היישר מדגם הסטיילוס ותמיכה בטעינה מהירה יותר.

כאמור, בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך זהה לאחיו המוזכר לעיל, כך שגם כאן מדובר בתצוגה בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2300 על 1080 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים במסך עומדת על 399 פיקסלים לאינץ’, בשעה שיחס התצוגה מסתכם ב-19 על 9.

Motorola Moto G8 Power (תמונה: מוטורולה)
Motorola Moto G8 Power (תמונה: מוטורולה)

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 665, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר ומגיעה עם 8 ליבות מסוג Kryo 260 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. בנוסף למערכת הזו, המכשיר כולל גם 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. מאחורי הקלעים מתיישבת מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, כשאותה מתדלקת סוללה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט בטכנולוגיית ה-TurboPower, כאשר בתוך הקופסה נקבל מטען בהספק של 18 וואט.

חטיבת הצילום של ההתקן מונעת על ידי 4 חיישנים נפרדים, כשאלו מגיעים ברזולוציות של 16/8/8 ו-2 מגה פיקסל במפתחי צמצם של f/1.7 לחיישן הראשי ו-f/2.2 לשאר החיישנים. חלוקת התפקידים במערך מתבררת כשחיישן ה-8 מגה פיקסל מתיר גישה אל צילום בזווית רחבה של 118 מעלות, בעוד שהחיישן השני ברזולוציה זהה מגיע עם אפשרות לביצוע זום אופטי עד פי 2 וחיישן ה-2 מגה פיקסל מאפשר צילום מאקרו ממרחק של 2 ס”מ.

בחזרה לחזיתו של ההתקן נמצא את מצלמת הסלפי, כאשר זו מגיעה עם רזולוציה של 16 מגה פיקסל בעודה לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.0. גם בדגם הנ”ל נקבל זוג רמקולים סטראופוניים, שקע אוזניות, תמיכה בבלוטות’ 5.0, מחבר טעינה מסוג USB Type-C, זוג מיקרופונים וסורק טביעות אצבע הממוקם בגבו של המכשיר עם לוגו החברה.

זמינות ומחירים

את ה-Motorola Moto G Stylus ניתן יהיה למצוא בצבע Mystic Indigo (כחול-שחור), עבור תג מחיר של 299 דולר עם זמינות החל מהאביב הקרוב.

את ה-Motorola Moto G8 Power ניתן יהיה להשיג החל מה-1 באפריל, כאשר זה יהיה זמין בצבעים שחור וכחול עבור תג מחיר של 249 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים