הדלפה: עיצוב ומידות של מכשיר הדגל LG G7 נחשפים דרך תמונות ווידאו

LG G7 (הדלפה: Onleaks) LG G7 (הדלפה: Onleaks)

מכשיר הדגל הבא של חברת LG אלקטרוניקס צפוי להיחשף בחודשים הקרובים וכעת נחשפים פרטים חדשים אודות עיצובו דרך הדלפה הכוללת תמונות וקטע וידאו קצר שהורכבו על ידי שרטוטי CAD של ה-LG G7. ההדלפה מגיעה דרך אתר Mr. Phone, אך מקורה במדליף המוכר OnLeaks@, הידוע בשיתופי הפעולה שלו עם אתרים שונים בהצגת הדלפותיו.

העיצוב

כפי שכבר ראינו בהדלפות קודמות, גם הדלפה זו מדברת על החריץ (notch) בחלקו העליון של המסך, ומציינת כי בחלקו התחתון נראה שוליים דקיקים גם כן, בדומה למה שהיה עם דגם ה-LG G6 בשנה שעברה. מידותיו של המכשיר נחשפות אף הן ומעידות על שילובו של מסך גדול יותר, בגודל של כ-6 אינץ’, שיתפוס את מקומה של תצוגת ה-5.7 אינץ’ שהוצגה במכשיר הדגל מהשנה שעברה. התצוגה החדשה תגיע בפורמט של כ-19:9, בדומה למכשירים אחרים המשלבים את החריץ בחלקו העליון של המסך.

מידותיו של המכשיר החדש עומדות על פי ההדלפה על גובה של 153.2 מ”מ, לעומת 148.9 מ”מ בדגם ה-G6, כאשר עוביו גדל במעט מ-7.9 מ”מ ל-8.2 מ”מ ורוחבו נשאר על 71.9 מ”מ. בליטת המצלמה בחלקו האחורי של המכשיר תביא את עובי המכשיר ל-8.5 מ”מ בחלק העבה ביותר.

על מסגרת המכשיר ניתן לראות מספר כפתורים חדשים, כאשר בחלקו האחד ניתן למצוא את כפתורי ויסות השמע וכפתור נוסף, ככל הנראה לשם הפעלה וכיבוי, הממוקם מתחת לשני אלו, בעוד בצידו השני של ה-LG G7 ממוקם כפתור נוסף שייעודו אינו ברור וייתכן כי ישמש להפעלת עוזרת קולית או לשם גישה מהירה למצלמה.

על גב המכשיר ניתן לראות את חיישן טביעות האצבע הביומטרי אשר ממוקם מתחת למערך צילום כפול ובחלקו התחתון של המכשיר נמצא שני גרילים, אחד מהם בלבד צפוי להסתיר רמקול. עוד בחלקו התחתון של המכשיר ניתן לראות את חיבור 3.5 המ”מ המיועד לאוזניות.

מפרט טכני

מתחת למכסה המנוע צפויה ספינת הדגל החדשה של LG להכיל את החומרה המתקדמת ביותר הקיימת כיום בשוק. בצד התצוגה נמצא, כאמור, מסך 6 אינץ’ בתצורת IPS, כאשר על צד העיבוד תהא אמונה ה-Ssnapdragon 845 של קוואלקום, הכוללת מעבד בעל 8 ליבות מותאמות אישית (Kyro). לצד המעבד אנו צפויים למצוא זיכרון עבודה של 4 או 6 גיגה-בייט ורכיב אחסון פנימי של 64 או 128 גיגה-בייט, זאת בדומה לדגם למה שהוצע בדגמי ה-G6 וה-G6 פלוס.

מערך הצילום בגב המכשיר ככל הנראה ישמור על פורמט זוג מצלמות ה-16 מגה-פיקסל שראינו בדגם ה-V30 של החברה, כאשר תכונות “AI” שנחשפו עם דגם ה-LG V30 ThinQ צפויות להגיע לדגם ה-G7 גם כן. בין תכונות אלו ניתן למצוא הרחבה לכמות הפקודות בזיהוי הקולי, אפשרות לסריקת קוד QR לצורך זיהוי מוצרים, הצגה של השוואת מחירים למוצר שזוהה ואיתור תמונות נוספות של המוצר, זיהוי אוטומטי של הסצינה או העצמים המצולמים לצורך התאמה אוטומטית של אפשרויות הצילום ושיפור תמונות המצולמות תחת תאורה נמוכה על-ידי הגברת התאורה עד פי 2 מבלי ליצור רעשים בתמונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים