מה אתם חושבים על ה-Notch? ב-LG שואלים את המשתמשים לפני ההכרזה על מכשיר הדגל הבא

לוגו LG (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

תופעת ה”חריץ” (notch) הפכה פופולרית יותר ויותר בקרב יצרניות סמארטפונים ונראה כי אחת מהיצרניות אשר טרם הציגו מכשיר המשלב את העיצוב החדש של המסך מחפשת מידע בקרב משתמשי קצה באשר למחשבותיהם על עיצוב זה. בפוסט שאלות ותשובות שפירסמה החברה באתר Reddit, שאלה LG את המשתמשים מה הם חושבים על ה-notch, זאת לקראת ההכרזה על מכשיר הדגל LG G7 הצפויה להגיע באיזור חודש יוני.

השאלה המקורית שהציגה החברה בפוסט שפורסם באתר Reddit כבר הוסרה, אך טרם הסרתה הספיקו משתמשים רבים לספק תגובות בנושא ואף זכו למספר אישורים או תגובות חוזרות מצד נציגיה של LG. בין ההצעות הבולטות הייתה ההצעה לאפשר את הסתרת החריץ באמצעים תוכנתיים, הצעה שזכתה לתגובה חיובית מצידה של החברה:

הסתרת החריץ באמצעים תכנתיים אינה דבר חדש כלל, כאשר ב-ASUS כבר הקדימו לעשות זאת עם מכשירי סדרת ה-Zenfone 5 החדשה וגם בחברת וואווי דאגו לספק אפשרות דומה להסתרת החריץ על ידי יצירת רקע כהה סביבו, כפי שתוכלו לראות בהדגמה שפירסמנו בערוץ האינסטגרם שלנו:

החריץ במכשיר הדגל LG G7 כבר הספיק להיחשף בהדלפה שצצה בחודש שעבר, כאשר גם האפשרות להסתיר אותו צצה באותה הדלפה, שהציגה את המכשיר פעם עם החריץ ופעם בלעדיו. הפוסט העדכני באתר Reddit עשוי להעיד על כך שב-LG מבקשים להבין האם בכלל ישנו צורך בהצגת החריץ באם המשתמשים אינם מעוניינים בו – הנושא זכה לביקורת רבה מצד משתמשים עוד מאז הצגת ה-notch הראשון במכשירי ה-Essential Phone וה-iPhone X, אך מאז התרבו המכשירים המציעים את מבנה המסך החדש.

אז מה דעתכם? עם “חריץ” או בלי?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים