נטפליקס מחדשת את הסדרה צייד המחשבות לעונה שנייה

מתוך "Mindhunber" (צילום: Patrick Harbron, באדיבות Netflix) מתוך “Mindhunber” (צילום: Patrick Harbron, באדיבות Netflix)

חשבון הטוויטר של הסדרה “צייד המחשבות” (Mindhunter) צייץ בחמישי בבוקר שהסדרה תחזור לעונה שנייה. ההכרזה נעשתה עם סרטון קצר בו הוצגו לרגע הולדן פורד וביל טנץ’, גיבורי הסדרה, בו הופיעו רק כתמי רורשאך והכיתוב “עונה 2″. הציוץ עצמו הוסיף ש”אנחנו צריכים לדבר עם עוד סובייקטים”.

“צייד המחשבות” היא סדרה בהפקה מקורית של נטפליקס (Netflix), והיא זמינה בלעדית בשירות הצפייה הישירה. היא מבוססת על ספר בעל אותו השם, שמספר את הסיפור האמיתי מאחורי תורת ה”פרופיילינג” של ה-FBI. גיבורי הסדרה הם זוג סוכני FBI מהמחלקה האקדמית של סוכנות הביון, שלומדים את דרכי הפעולה והחשיבה של רוצחים סדרתיים, מקטלגים אותם, ומיישמים את הידע שלהם במטרה לתפוס רוצחים שעוד לא נתפסו.

במהלך העונה הראשונה מופיעים כדמויות מספר רוצחים סדרתיים מפורסמים, ביניהם ג’רי ברודוס, ריצ’רד ספק ואדמונד קמפר, שנחשב לרוצח הסדרתי האינטליגנטי ביותר שאי פעם נתפס (למרות שטכנית קמפר לא נתפס, הוא הסגיר את עצמו). ככל הנראה נראה עוד כמה ייצוגים של רוצחים סדרתיים אמיתיים גם בעונה הבאה.

כמו כן, בעונה הראשונה ראינו את פעילותו הראשונה של דניס ריידר, הרוצח הסדרתי שמכונה “BTK”, קיצור של “Bind, Torture, Kill”, או “לקשור, לענות, להרוג”. שמו לא ניתן בסדרה, אבל כל הרמזים מכוונים לכך שזה אכן הוא, וכנראה שבעונה השנייה הוא ישחק תפקיד גדול ומשמעותי יותר בעיסוקם של שני הבלשים.

אין כרגע תאריך יציאה לעונה השניה, אך סביר להניח שהיא תצא בסביבות אוקטובר, כמו העונה הראשונה. הסדרה זכתה במהרה להערכה רבה, וגם אנו בגאדג’טי צפינו בה, והמלצנו עליה בחום לכל מי שיש לו קיבה חזקה לסיפורים מזעזעים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים