הוכרז: LG Optimus G Pro מצטרף לטרנד ה-5 אינץ’

lg-optimus-g-pro-1358828027
לפני זמן לא רב דיווחנו לכם כי ישנן שומעות על כך שמכשיר מסתורי בשם Optimus G Pro, האמור להיות התשובה של LG למכשירי הפאבלט השונים, יוכרז בתערוכת MWC. ספקית הסלולר היפנית NTT Docomo חושפת היום באופן רשמי את מכשיר ה-LG Optimus G Pro וציין כי הוא יהיה חזק ועמיד יותר מקודמו, ה- Optimus G, כך שלא נצטרך לחכות עד חודש פברואר על מנת לקבל אישוש על קיומו. המסך בגודל 5 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080, מה שמקנה לו צפיפות פיקסלים של 440PPI לעומת צפיפות פיקסלים של 312PPI במסך ה-4.7 אינץ’ של ה-Optimus G.

ה-Optimus G Pro עבה יותר מאחיו, בעובי של 10 מ”מ (לשם השוואה ה-Xperia Z דק ממנו ב 2 מ”מ). שינוי לטובה הוא הגדלת הסוללה מ-2,100mAh לטובת סוללה בגודל 3,000mAh, כאשר המחיר של התוספת היא רק 15 גרם יותר מה-Optimus G. מתחת למעטפת נוכל למצוא את פלטפורמת ה-Snapdragon S4 Pro עם מעבד מרובע הליבות בתדר שעון של 1.7Ghz, זיכרון פנימי 2GB RAM  וכמובן מערכת הפעלה אנדרואיד 4.1 Jelly Bean ישירות מהקופסה.

ה-LG Optimus G Pro יגיע עם מצלמה אחורית באיכות של 13 מגה-פיקסל ועם פיצ’ר מיוחד של LG המאפשר צילום של תמונה בתוך תמונה באמצעות שילוב של וידאו מהמצלמה הקדמית והאחורית. למרבה הצער לא נוכל לשמור את ההקלטות באופן נפרד, אך תופיע חלונית קטנה שבאמצעותה יהיה ניתן לראות את מה שמתרחש בצד השני. האופטימוס G Pro יגיע ראשית לספקית היפנית NTT Docomo בחודש אפריל ונכון לעכשיו אין ידיעה על השקה עולמית, אבל אנחנו לא נופתע אם נראה את הגרסה האירופאית של המכשיר בתערוכת MWC הקרבה.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים