ה-Asus Padfone זמין כעת לרכישה בארה”ב עבור $859

לאחר המתנה מרובה אנחנו יכולים לדווח לכם בשמחה כי ASUS סוף כל סוף שיחררה את מכשיר ה-Padfone המפורסם שלה לחנויות וכעת הוא זמין לרכישה בארה”ב. נזכיר כי מדובר בקונספט מעניין מאוד של החברה בו המכשיר הסלולרי מתפקד באופן עצמאי כמכשיר סלולר לכל דבר, אך כאשר מכניסים אותו לתושבת מסך מיוחדת הוא משמש כ”מוח” מאוחרי אותו מסך ובכך הופך אותו לטאבלט רגיל כפי שאנחנו מכירים. ה-Padfone יימכר ברשת Negri Electronics, ביבוא מקביל, במחיר של 859.50 דולר (3,300 שקל) כאשר המחיר כולל הן את מכשיר ה-Padfone עצמו (הטלפון סלולרי) והן את תושבת הטאבלט המיוחדת.

מכשיר הטלפון יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0, מסך 4.3 אינץ’ מסוג Super AMOLED ברזולוציית qHD, מעבד כפולה ליבה מסוג Snapdragon S4 והמאיץ הגרפי מסוג Adreno 225 של Qualcomm, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED, מפתח צמצם f/2.2 ואוטופוקוס (בעוד שהמצלמה הקדמית מצלמת ברזולוציית VGA). המכשיר יגיע עם שטח אחסון פנימי של 16GB או 64GB שיהיה ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון microSD. כמו כן, המכשיר יכלול רכיבים ומחברים שונים כגון Bluetooth 4.0, HDMI, GPS, A-GPS, גירוסקופ, מצפן וסוללת 1,520mAh. המכשיר יתמוך ברשתות WCDMA (כלומר 900 ו-2100MHz), ב-EDGE / GPRS / GSM (כלומר 850, 1800 ו-1900MHz) וב-HSPA+ שתתמוך בקצב הורדה של עד 42Mbps.

מכשיר הטאבלט מגיע בעובי של 9.2 מ”מ וכולל מסך IPS בגודל 10.1 אינץ’ המציג ברזולוציה של 1280X800 פיקסלים. כפי ש-ASUS נוהגת לעשות במכשירי ה-Transformer, גם במכשיר הנ”ל תחנת העגינה בתצורת המסך תעניק למכשיר חיי סוללה נוספים, על פי ASUS עד לפי 9 מזמן הסוללה הרגיל. החברה אפילו מגדילה לעשות ומוכרת מקלדת פיזית שתתאים גם היא למכשיר הטאבלט אשר מונע על ידי מכשיר הטלפון ובכך תשודרג חווית השימוש בו. בנוסף קיים גם עט סטיילוס שבאמצעותו ניתן יהיה לענות לשיחות המגיעות אל מכשיר הטלפון בזמן שהוא מחובר לטאבלט.

בינתיים תוכלו ליהנות מהדגמה של ה-Asus PadFone שערכנו בתערוכת MWC 2012:

האם מכשיר סלולר עצמתי וטאבלט ב-3,300 שקל היא העסקה המשתלמת ביותר?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים