יש תחרות: Hot Mobile מתחילה פעילות עם חבילת ה”ללא הגבלה” הזולה ביותר

חברת Hot Mobile (הוט מובייל), לשעבר מירס, השיקה אתמול את פעילותה זמן קצר לאחר ההכרזה על השקת המפעילה הסלולרית גולן-טלקום שהחלה תגובת מעין שרשרת בשוק המקומי. Hot Mobile אינה מפעילה וירטואלית (בדומה ל-YouPhone או רמי לוי) אם כי בעלת רשת עצמאית חדשה בדור 3.9, תשתית שמירס החלה בהקמה שלה. מדובר בתשתית סלולרית מתקדמת ביותר עם מהירות גלישה מקסימלית של 42Mbps, המהירה ביותר לצד פלאפון עם קצב הורדה דומה.

ההצעה של הוט מובייל לצרכנים מתחרה ישירות עם זו של גולן-טלקום ועומדת על 89 ש”ח לחבילת ללא הגבלה, הכוללת: שיחות ללא הגבלה, הודעות SMS ללא הגבלה, הודעות MMS ללא הגבלה וגלישה באינטרנט ללא הגבלה (3GB במהירות מקסימלית ולאחר מכן תרד מהירות הגלישה).

מצד שני תציע הוט מובייל תוכנית יוצאת דופן ללקוחות הקלים, המאפשרת להם ללא שום תשלום חודשי קבוע (לא לבחור בחבילה או לשלם דמי מנוי) תעריף זול במיוחד של 10 אג’ עבור דקת שיחה, הודעת SMS  או 1MB של אינטרנט. כך למעשה אם לא דיברת לא שילמת.

שיחות לחו”ל לא נכללות בעסקה של Hot Mobile, כך שזהו יתרון לגולן-טלקום המציעה אותן ללא הגבלה (ליעדים רבים). תעריף מחו”ל (מאירופה וארה”ב) יהיה 1 שקל לדקת שיחה או הודעת SMS, ללא חבילות. כך שלכל חברה יש עדיין את היתרונות שלה לצרכנים מסויימים, למרות שמהירות האינטרנט יכולה להיות גם פקטור שיועיל להוט מובייל בגיוס הלקוחות.

בנוסף, Hot Mobile תציע מגוון מכשירים לרכישה, היא כבר היום כוללת מערך שירות לקוחות רחב עם מעל 40 מרכזי שירות ו-19 נקודות מכירה (חלקן כבר פרוסות ופעילות). לקוחות יכולים להצטרף דרך אתר האינטרנט ורכישת כרטיס SIM עבור 39 ש”ח שיגיע בדואר.

האם אתם מתכננים לעבור או עברתם לאחת מהמפעילות החדשות?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים