משחק האסטרטגיה Command & Conquer: Rivals מגיע לאנדרואיד ול-iOS

Command & Conquer: Rivals (תמונה: EA)

משחק האסטרטגיה למובייל Command & Conquer: Rivals מגיע כעת למכשירים הניידים, וזמין כבר להורדה מחנות האפליקציות של גוגל, ומחנות ה-AppStore של אפל. המשחק מאפשר לכם להתחרות בקרבות של אחד-נגד-אחד, במטרה להשתלט על בסיס טילים. בעת ניצחון, אחד השחקנים מצליח להשתלט על בסיס הטילים, ולשגר טיל קטלני לעבר היריב.

יש לציין כי בעוד המשחק נושא את השם Command & Conquer, הוא בעל אופי שונה ממשחקי האסטרטגיה הנוסטלגיים למחשב בסדרת C&C. בניגוד למשחקים הישנים והאהובים בסדרה, היקף המשחק מצומצם הרבה יותר ומתמקד באיזורים קטנים יותר. Rivals גם מציג את הטרנדים הנוכחיים במשחקי מובייל בצורת ‘תיבות שלל’ (Loot Boxes), זמני המתנה, איסוף קלפים ואפשרות לרכוש יחידות בכסף אמיתי.

עוד לפני השקת המשחק, Rivals ספג ביקורת קשה מצד המעריצים, שהלינו על כך ש-Command & Conquer היא סדרת משחקי מחשב מבוססת, ולכן EA צריכה להוציא משחק חדש בסדרה למחשב. EA, בתגובה, ביקשה מהמעריצים לתת הזדמנות ל-Rivals, בתקווה כי תצליח לבסס משחק אסטרטגיה של C&C על הפלטפורמות הניידות.

במובנים רבים חששות הגיימרים התאמתו, עם שילוב מנגנונים נפוצים של משחקי מובייל בכותר החדש. לאחר גל הביקורת מצד השחקנים, EA הודיעה כי בכוונתה לחזור למקורות של סדרת C&C, ולהשיק גרסאות מחודשות של המשחקים הישנים. גרסאות החידוש לא יכללו מיקרו-תשלומים, ויגיעו ככל הנראה בעוד כשנתיים.

להורדה: Android / iOS


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים