הוכרז: Huawei TalkBand B5 – עם מד דופק מובנה ואוזניית בלוטות’ ניתקת

Huawei TalkBand B5 (תמונה: Huawei דרך Vmall) Huawei TalkBand B5 (תמונה: Huawei דרך Vmall)

בעוד וואווי ממתינה עם ההכרזה הרשמית על צמיד הכושר החכם שלה עד לשבוע הבא, חושפת החברה כבר כעת את כל הפרטים אודות ה-Huawei TalkBand B5 דרך אתר המכירות הסיני Vmall הנמצא בבעלותה. צמיד הכושר החכם יגיע עם מסך גדול יותר ויכולות מתקדמות למענה לשיחות לצד פונקציות הייעודיות לשימוש בעת ביצוע פעילות ספורטיבית.

צמיד הכושר החכם TalkBand B5 בנוי משני חלקים – רצועה הניתנת להחלפה בעיצובים שונים ורכיב ה-TalkBand עצמו, אשר ניתן לניתוק מתוך הרצועה לשם טעינה וכן לשימוש כאוזניית בלוטות’ בנפרד מהצמיד.צמיד הכושר מגיע במשקל 40 גרם, כאשר אוזניית הבלוטות’ הניתקת שוקלת 14.3 גרם בלבד.

צמיד הכושר מאפשר מענה ישיר לשיחות המתקבלות מהסמארטפון (תומך אנדרואיד 4.4 ומעלה או iOS 9 ומעלה) אליו יקושר דרך אוזניית הבלוטות’ המובנית ואף צפייה בהיסטוריית שיחות, כאשר אפשרויות לזיהוי המתקשר (Caller ID) והשתקת שיחה יתאפשרו רק דרך טלפונים התומכים במערכת ההפעלה בגרסת EMUI 4.1 ומעלה של החברה.

Huawei TalkBand B5 (תמונה: Huawei דרך Vmall)
Huawei TalkBand B5 (תמונה: Huawei דרך Vmall)

ה-TalkBand B5 מגיע עם תצוגת AMOLED בגודל 1.13 אינץ’ עם זכוכית קמורה בתצורת 2.5D ומשלב חיישן דופק למעקב של 24 שעות ביממה ומד VO2Max למדידת רמת החמצן בדם. בצד הפעילויות הספורטיביות תומך הצמיד בניטור אחר פעילויות הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים עם אפשרות מעקב וצפייה במידע דרך אפליקציית החברה בטלפון, כולל אפשרות מעקב אחר מסלולי ריצה בשימוש ב-GPS המובנה בטלפון.

בנוסף, מציע הצמיד עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP57 וניטור אחר המשתמש בזמן שינה לצורך ניתוח מחזור השינה. צמיד הכושר מאפשר גם הגדרת יעדים להשלמה בעת ביצוע פעילויות ספורטיביות ומשלב שעון מעורר ומדידת רמת הלחץ של המשתמש בשימוש במידע המגיע ממד הדופק לשם אספקת הצעות לשיפור ברמת הלחץ.

Huawei TalkBand B5 (תמונה: Huawei דרך Vmall)
Huawei TalkBand B5 (תמונה: Huawei דרך Vmall)

הצמיד מגיע עם סוללת 108mAh שתאפשר, לדברי החברה, שימוש של עד 6 שעות שיחה רצופות באמצעות רצועת הבלוטות’ ועד 3.5 ימי שימוש בין טעינה לטעינה, כאשר זמן הטעינה הממוצע עומד על כשעתיים. הצמיד תומך בבלוטות’ 4.2 ונטען באמצעות חיבור MicroUSB, ומציע זיכרון מובנה בנפח 512KB RAM ונפח אחסון של 16MB לצורך אגירת מידע אודות פעילות ספורטיבית, ולא לשם אחסון קבצים.

בשלב זה לא חושפת החברה את מחירו של ה-TalkBand B5. מועד ההכרזה הרשמי נקבע ל-18 ביולי, שבוע מהיום, כאשר את מכירתו הרשמית תחל וואווי בסין ב-20 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים