הוכרז: Huawei Nova 3 – עם מסך 6.3 אינץ’ וזוג מצלמות סלפי

Huawei Nova 3 (תמונה: Huawei) Huawei Nova 3 (תמונה: Huawei דרך Vmall)

וואווי תחשוף את מכשיר ה-Huawei Nova 3 באופן רשמי רק ב-18 ביולי, אולם כבר כעת הופכת החברה את המוצר לזמין בהרשמה להזמנה מוקדמת דרך אתר המכירות הסיני Vmall שבבעלותה, וחושפת את הפרטים המלאים אודותיו. המכשיר החדש נחשף עם עיצוב המוכר לנו מדגמי סדרת ה-Huawei P20 ומאפיינים טכניים הראויים למכשיר דגל יחד עם מערך צילום כפול בגבו וזוג מצלמות סלפי המשולבות בחריץ הבולט אל תוך חלקו העליון של המסך.

הנובה 3 מגיע עם תצוגת TFT LCD בגודל 6.3 אינץ’ וברזולוציית +Full HD בפריסה של 1080×2340 היוצרת פורמט 19:9. אל תוך חלקה העליון של התצוגה פולש חריץ מתוך מסגרת המכשיר בו משלבת החברה רמקול המשמש כאפרכסת השמע אשר סביבו מצלמות מכל צד היוצרות מערך סלפי כפול.

מערך זה כולל חיישן 24 מגה-פיקסל ראשי, בעוד חיישן נוסף של 2 מגה-פיקסל משתלב עימו לצורך יצירת עומק שדה לשם צילום תמונות פורטרט עם אפקט הבוקה (Bokeh) המשמש לטשטוש הרקע סביב מושא הצילום. מערך הסלפי של ה-Nova 3 מאפשר תמיכה גם ביצירת ה-Qmoji, הם אמוג’י בתלת מימד המתחקים אחר תנועות והבעות פנים, וכן באפשרות לזיהוי פנים לשם פתיחת הנעילה של המכשיר במהירות.

Huawei Nova 3 (תמונה: Huawei דרך Vmall)
Huawei Nova 3 Qmoji (תמונה: Huawei דרך Vmall)

בגבו של הסמארטפון נוכל למצוא אפשרות לפתיחת הנעילה עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע. מלבד זה, נמצא בגבו של הנובה 3 גם מערך צילום כפול הכולל חיישן 16 מגה-פיקסל ראשי עם מפתח צמצם f/1.8 וזיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) לצד חיישן מונוכרומטי של 24 מגה-פיקסל בעל מפתח צמצם זהה המצלם תמונות בשחור-לבן ומשמש לשיפור יכולות קליטת האור בעת צילום תמונות במצבי תאורה נמוכים ובכלל.

מערך הצילום הראשי תומך ביכולות ה-AI המשולבות במעבד הייעודי של החברה (Kirin 970), אלו מאפשרות התאמת הגדרות הצילום באופן אוטומטי על פי מה שתצלמו. בצד הוידאו תומכת המצלמה הראשית ברזולוציית צילום מירבית של 4K, אולם ייצוב אופטי אינו נתמך, אלא רק ייצוב דיגיטלי וברזולוציית צילום 1080p בלבד.

Huawei Nova 3 (תמונה: Huawei דרך Vmall)
Huawei Nova 3 (תמונה: Huawei דרך Vmall)

מתחת למכסה המנוע נוכל למצוא את מערכת העל שבב Kirin 970 המשלבת מעבד מתומן ליבות, ארבע מהן מסוג Cortex-A73 הפועלות בתדר מירבי של 2.36GHz וארבע הנותרות מסוג Cortex-A53 הפועלות בתדר מירבי של 1.8GHz. לצד המעבד נמצא את המאיץ הגרפי Mali-G72 בעל 12 ליבות עיבוד גרפיות, אותן מאיצה וואווי באמצעות מערכת ה-GPU Turbo שלה, אשר לטענתה מגבירה את הביצועים בעד 60% תוך חיסכון של עד 30% בצריכת החשמל.

פרט לכך, נמצא במפרטו הטכני של המכשיר זיכרון פעולה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט עם תמיכה בהרחבה באמצעות כרטיס MicroSD עד לנפח של 256 גיגה-בייט נוספים וסוללת 3,750mAh שתיטען דרך מחבר USB-C ותציע תמיכה בטעינה מהירה. מערכת ההפעלה המניעה את המכשיר הינה אנדרואיד 8.1 אוראו המגיעה יחד עם ממשק המשתמש המותאם של וואווי בגרסת EMUI 8.2.

בשלב זה לא מספקת החברה מחיר למכשיר ה-Nova 3, זה ככל הנראה ייחשף בעת תשיק החברה את המכשיר באופן רשמי בעוד כשבוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים