Huawei Nova 3e יוכרז ב-20 במרץ עם מסך בעל חריץ ועיצוב יוקרתי

Huawei Nova 3e (הדלפה) Huawei Nova 3e (הדלפה)

ענקית הטכנולוגיה הסינית, וואווי, החלה במשלוח הזמנות לקראת אירוע הכרזה שתערוך בסין בתאריך ה-20 במרץ, שבוע בדיוק לפני חשיפת סדרת הדגל הבאה בייצורה, P20, ובמרכזו תציג מכשיר פרימיום חדש לשוק הביניים שיענה לשם Huawei Nova 3e.

בהזמנה לאירוע ההכרזה ניתן לראות קווי מתאר של סמארטפון ללא שוליים עבים במיוחד, בעוד ברקע נראה הים הפתוח. בחלקם העליון של קווי הסמארטפון נראה אי, מה שמאשר כי המכשיר יגיע למשתמשיו עם חריץ במסך. למעשה, הדלפות חדשות שעשו דרכן אל הרשת יחד עם הזמנתה של וואווי לאירוע, מציגות את ה-Nova 3e בדיוק כך – עם מסך בעל שוליים דקיקים למדי וחריץ בולט בחלק והעליון.

כפי שניתן לראות בתמונת המכשיר המודלפת (מוצגת בראש הכתבה), הנובה 3e יביא עימו מבנה סנדוויץ’ זכוכית כשבין יריעות הזכוכית נמצא מסגרת עשויה מתכת. בגבו ישולבו קורא טביעות אצבע ו-2 מצלמות, ואילו בחלקו הקדמי נמצא את פאנל התצוגה עם החריץ הבולט בחלקו העליון.

Huawei Nova 3e (הדלפה)
Huawei Nova 3e (הדלפה)

אם צפיתם בתמונות המכשיר ונראה היה לכם כי מדובר ב-Huawei P20 Lite שנחשף במספר הדלפות ברחבי הרשת – אתם ככל הנראה צודקים. דיווחים שונים ובראשם הדלפתו של אוון בלאס, אחד ממדליפי המובייל הפופולריים ביותר, מוסרים כי ה-Nova 3e הינו, הלכה למעשה, גרסה ממותגת מחדש של ה-P20 לייט הצפוי להפוך לרשמי בסוף החודש.

בהתאם לכך, ובמקרה שה-Nova 3e אכן יהיה זהה ל-P20 Lite, צפוי זה להציע את המפרט הבא: פאנל תצוגה בגודל 5.6 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus, מערכת שבבים מדגם Kirin 659, זיכרון RAM בסך 4GB יחד עם 64GB אחסון פנימי, מערך צילום ראשי בעל 2 מצלמות ברזולוציית 16 ו-2 מגה פיקסל, סוללת 3,000mAh ומצלמה קדמית ברזולוציה שאינה ברורה (על פי חלק מן הדיווחים תגיע זו ברזולוציית 24 מגה פיקסל).

ההזמנה לאירוע ההכרזה על Nova 3e
ההזמנה לאירוע ההכרזה על Nova 3e


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים