הצצה ראשונה: OnePlus 5T – התאמות קטנות ומוצלחות

OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

חברת OnePlus החליטה גם ב-2017, בדומה לשנה שקדמה לה, להשיק שני מכשירי דגל: OnePlus 5 בחודש יוני ואת OnePlus 5T בנובמבר. הפעם ההחלטה על מהלך זה הייתה מעט תמוהה – להחליף מכשיר דוגל תוך חמישה חודשים, כאשר לא יצא שום שיפור טכנולוגי משמעותי. למען האמת, ה-OnePlus 5T הוא הדגם שהחברה הייתה צריכה להשיק מלכתחילה ולמשוך איתו עד כאשר תהיה סיבה מספיק טובה לשדרג.

אריזתו של OnePlus 5T ממשיכה את המסורת של חיסכון בגודל וחווית פתיחה מהנה. האריזות של מכשירי OnePlus תמיד מגיעות בטקסטורה נעימה, קשיחות יוקרתית ושילוב צבעי לבן-אדום אטרקטיבי. המכשיר נשלח אלינו מסין דרך אתר GearBest, ואת הדרך האריזה שרדה בהצלחה ללא פגע, כשעליו מותקנת מערכת ההפעלה Oxygen OS (מבוססת אנדרואיד 7.1.1) עם תמיכה בעברית.

בקופסת המכשיר מצאנו:

  • סמארטפון OnePlus 5T
  • כבל נתונים USB-C ל-USB
  • מטען קיר מהיר מסוג Dash
OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

השדרוגים ב-OnePlus 5T לעומת OnePlus 5 מעטים מאוד, אך נדרשים בשוק של 2017. החברה עברה לתצורת מסך 18:9, למרות ששמרה על רזולוציית 1080P (בפורמט +Full HD התואם לתצוגה החדשה). המסך נראה נפלא (מסוג AMOLED), אך היתרון האמיתי הוא שטח תצוגה גדול יותר של 6 אינץ’ לעומת 5.5 אינץ’ באריזה כמעט זהה בגודלה. שינוי זה מקנה למכשיר מראה מרשים ועדכני יותר, וכפי שציינתי תחילה, זה המכשיר שלטעמנו החברה הייתה צריכה להציע כבר ביוני 2017.

מערך הצילום הכפול שודרג קלות עם חיישנים זהים ועדשות חדשות – לצערנו עדיין ללא מייצב תמונה אופטי. מההתנסות הקצרה התמונות נראות מוצלחות למדי, אמנם נדרשת בדיקה עמוקה יותר לכך. המצלמה הקדמית נשארה זהה לחלוטין.

שאר המפרט הטכני של המכשיר, למעט השינויים שצוינו, נשאר זהה כמעט לחלוטין עם מערכת על שבב Snapdragon 835 מבית קוואלקום, זיכרון פנימי בנפח 6GB או 8GB יחד עם נפח אחסון מובנה 64GB או 128GB בהתאמה וסוללת 3,300mAh. לצערנו, המכשיר עדיין לא מגיע עם שום תקן עמידות במים או אבק.

גרסת מערכת ההפעלה Oxygen OS היא מהאהובות עלינו ביותר מכיוון שהיא שומרת את ממשק האנדרואיד הקרוב ביותר למקור, אך גם כוללת כמה שדרוגים מוצלחים. אחד מהם הוא הזיהוי פנים המשמש לפתיחת המכשיר ועובד במהירות יוצאת דופן. על מנת שהמכשיר יפתח רק צריך לכוון אותו לפניכם וללחוץ על כפתור הפתיחה. בניגוד לאייפון X, כאן אין צורך להחליק את המסך למעלה אחרי זיהוי הפנים, מה שמשפר את החוויה משמעותית, אולם אין מדובר בפונקציה בעלת רמת אבטחה גבוהה, אלא רק כזו המיועדת לפתיחה מהירה של נעילת המכשיר.

OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

הגרסה הקלה של מערכת ההפעלה, יחד עם מפרט עוצמתי ושימוש ברזולוציית מסך נמוכה מהסטנדרט במכשירי דגל היום, גורמים ל-OnePlus 5T להרגיש סופר-מהיר וריספונסיבי. חברת OnePlus מצליחה שוב להציע מכשיר שנותן תמורה מעולה למחיר ושקשה לא להמליץ עליו.

למידע, קופונים ולרכישת המכשיר דרך אתר Gearbest לחצו על הקישורים המצורפים:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים