רשת iShare מודיעה על השקת סדרת iPhone 7 החל ממחיר 3,629 שקלים ב-22.9

סדרת האייפון 7 (תמונה: Apple) סדרת האייפון 7 (תמונה: Apple)

רשת חנויות הסלולר והטכנולוגיה הישראלית, iShare, מקדימה את יבואניות אפל הרשמיות בישראל, iDigital ו-C-Data, ומודיעה על קיומה של השקה שתתרחש בתאריך 22.9, יום חמישי, בחנות החברה הממוקמת בפלורנטין תל אביב, ובה יושקו באופן רשמי צמד מכשירי הדגל החדשים והמתקדמים ביותר מבית אפל, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus.

את הדברים מוסרת החברה במסגרת הודעה לעיתונות שנשלחה מוקדם יותר היום (א’, 18.9) ובה עדכנה זו כי צמד מכשירי הדגל הצעירים יהיו זמינים לרכישה בסניפי הרשת השונים החל מיום רביעי הקרוב במחירים תחרותיים למדי. דגם ה-iPhone 7 יוצע לרכישה במחיר של החל מ-3,629 שקלים לדגם הבסיסי הכולל 32GB אחסון, כאשר עבור 128 ו-256 גיגה-בייט אחסון תדרוש היצרנית מחירים העומדים על 4,229 ו-4,779 שקלים, בהתאמה.

 

דגם ה-iPhone 7 Plus יימכר גם הוא בסניפי iShare, שם הוא יוצע עבור מחיר התחלתי של 4,229 שקלים לדגם הבסיסי עם 32 גיגה-בייט אחסון, 4,779 שקלים לדגם המציע 128GB זיכרון אחסון ולא פחות מ-5,379 שקלים שיזכו את הרוכש המאושר באייפון 7 פלוס בעל רכיב אחסון בסך 256GB. אייפון 7 ואייפון 7 פלוס על שלל הדגמים יגיעו בצבעים כסוף, זהב, זהב ורוד ושחור, בעוד גימור השחור ג’ט (Jet Black) יגיע בדגמי ה-128 ו-256 גיגה-בייט בלבד.

נוסף על כך, הודיעה iShare כי יחד עם צמד האייפונים תשיק זו בישראל גם את גרסת השעון החכם החדשה מבית אפל, Apple Watch Series 2. זו, שמציעה מגוון נרחב של שיפורים בהשוואה לדור הקודם (עמידות מלאה בפני מים עד לעומק של 50 מטר, יכולות עיבוד מתקדמות ועוד), תעמוד למכירה עבור סכום בלתי מבוטל של 2,699 שקלים לדגם הבסיס (38 מ”מ, גרסת ספורט).

המכשירים יסופקו עם אחריות של חברת אפל לשנה, כאשר ב-iShare מציינים בפנינו כי פניות לתיקון המכשיר יתבצעו מול חנויות החברה בסניפיה.

Apple Watch Series 2 (מקור: אפל)
Apple Watch Series 2 (מקור: אפל)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים