מצב האונליין של Watch Dogs 2 יאפשר לכם לצוד את חבריכם

בתערוכת Gamescom 2016 המתקיימת בימים אלה בגרמניה, הוצג טריילר למצב מרובה המשתתפים באינטרנט של Watch Dogs 2. חברת Ubisoft, מפתחת המשחק, תאפשר לנו להנות עם חברינו אונליין בעיר סן-פרנסיסקו ובסביבתה.

הטריילר מסביר בפירוט כיצד שחקנים עלולים לפגוש אחד את השני: די לשוטט בעיר (עם חיבור אינטרנט פעיל) כדי להתקל בשחקנים אחרים, איתם ניתן לשתף פעולה. באמצעות שחקנים נוספים ניתן ליצור צוותים ולהשלים משימות, לחקור את הסביבה ולהנות מפעילויות שונות כמו רכיבה, שיט וכן הלאה. הפעילות עם שחקנים אחרים תתמזג באופן דינאמי עם הרפתקאותיכם בעיר, ותתרום להתקדמות הדמות שלכם ולציוד שברשותכם.

אם תגרמו לנזק חמור כמו פגיעה בחפים מפשע, אזי המשחק יוציא עליכם חוזה (Bounty) ושחקנים אחרים יוכלו לצוד אתכם תמורת פרס. בשלב זה תוכלו אתם לנסות להקדים את המכה, ולמצוא את אלו שצדים אתכם – ואם תצליחו, תקבלו תגמול משמעותי. בכל מקרה, נמסר מ-Ubisoft, אפשרויות האונליין הללו הן רק אופציונליות ולא מחייבות. תוכלו להתעלם לחלוטין משחקנים אחרים שתפגשו, והאינטראקציה לא דרושה כדי להנות מהמשחק.

Watch Dogs הינה סדרת משחקי עולם-פתוח המתמקדת בהאקרים (פורצי מחשבים) ואקשן. המשחק הראשון בסדרה יצא ב-2014, לפני שנתיים, והתרחש בעיר שיקאגו. המשחק ספג ביקורת אודות הפער שבין המשחק שהובטח והמשחק שהגיע לחנויות בסופו של דבר. עם זאת, Watch Dogs הפך להצלחה כלכלית. ניתן לראות כי הפצע עדיין לא החלים, היות וגיימרים מזהירים זה את זה מפני הזמנה מוקדמת, וממליצים להמתין לביקורות טרם רכישת הכותר החדש.

Watch Dogs 2 מתוכנן לצאת ב-15 לנובמבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשבים אישיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים