שמועה: סמסונג תשיק גרסת “חלשה” ל-Galaxy Note 6 עם Snapdragon 820 ומסך Full HD

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי) Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

לצידו של פאבלט הדגל Galaxy Note 6, תחשוף סמסונג גרסה משונמכת עבורו שתגיע עם מפרט טכני מעט יותר חלש, אך עדיין עצמתי בכל קנה מידה, כך עולה מתוך שמועה חדשה שרצה במהלך היממה האחרונה ברשת החברתית הסינית Weibo.

על פי השמועה החדשה, תגיע גרסת המכשיר ה”חלשה”, שעשויה להיקרא בשם Galaxy Note 6 Lite (או אולי אף SE, אם תלך בדרכה של מתחרתה מהמולדת) עם מערכת על שבב מדגם Snapdragon 820, זאת בניגוד ל-Snapdragon 823 שצפויה לפעום בליבו של ה-Note 6 בגרסה הסטנדרטית. ההבדלים בין השניים, אגב, צפויים להתבטא בעיקר בתדר ליבה גבוה יותר עבור האחרונה מביניהן.

הצצה לאחור

נוסף על כך, מעידה השמועה על כך שהגרסה ה”חלשה” למכשיר תגיע עם אותו מסך Super AMOLED בגודל 5.8 אינץ’, אלא שהפעם תהיה התצוגה ברזולוציית Full HD. זיכרון ה-RAM יקבל שינוי קטנטן גם כן ויעמוד על 4GB “בלבד”, בניגוד ל-6 גיגה-בייט שצפויים להגיע בדגם המכשיר הסטנדרטי.

מלבד הנ”ל, צפוי ה-Galaxy Note 6 להציע למשתמשיו מסך קמור או שטוח בגודל 5.8 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, עמידות במים ואבק תחת תקן IP68 וחריץ להרחבת הזיכרון הפנימי. יש להדגיש כי מקור השמועה אינו מן האמינים או המוכרים ביותר בעולם המובייל וזו גם לא אושרה ע”י אף מקור בעל רמת אמינות גבוהה, כך שיש להתייחס לכל העולה מתוכה בזהירות הנדרשת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים