צילומי מסך חדשים מ- Shenmue 3 חושפים סביבות יפיפיות

יו סוזוקי (Yu Suzuki), יוצר סדרת Shenmue, פרסם לפני מספר ימים צילומי מסך חדשים מהמשחק הבא בסדרה, Shenmue 3, שנמצא כעת בפיתוח.

משחקי Shenmue הם משחקי פעולה המתרחשים בעולם פתוח, ומשלבים אלמנטים של משחקי תפקידים, סימולטורים חברתיים ועוד.  כל אלו מתחברים ליצירת עולם גדול, חי ונושם בו השחקנים יכולים לשקוע באופן מוחלט ולהתמסר לאפוס הנקמה של ריו (Ryo), גיבור הסדרה. המשחק החדש מפותח במנוע Unreal 4 החדשני, והשפעתו ניכרת בעיצוב הסביבה והאלמנטים החזותיים.

shenmue3-b

צילומי המסך החדשים של Shenmue 3 נשלחו לתומכי פרוייקט מימון ההמונים של המשחק, שהתחיל ביוני 2015 ב-Kickstarter וממשיך לגייס כספים גם עכשיו דרך PayPal, באתר המשחק.

יוני אינו חודש מקרי לתחילת הקמפיין, שכן משחק ההמשך וקמפיין ה-Kickstarter שלו הוכרזו לראשונה ב-E3 האחרון על ידי סוני. במהלך שנוי במחלוקת, סוני הכריזה שתתמוך ביו סוזוקי ו-YS Net, החברה שלו, בשיווק, פיתוח והפצת המשחק, אם תראה שהמעריצים מוכנים להשקיע במשחק כסף מראש.

shenmue3-c

מצד אחד, אפשר לראות בכך ניסיון ציני של סוני לגזור קופון על חשבון המעריצים ולחסוך לעצמם הוצאות. מצד שני, למשחקי Shenmue יש קהל יעד מצומצם יחסית, והם יקרים לפיתוח. כיוון שמימון המונים הוכיח את עצמו לאחרונה כמודל שיכול לא רק לממן פיתוח של משחק, אלא גם לחזות בצורה אמינה יחסית הצלחה של משחק במכירות, הרצון של סוני לבחון את Shenmue 3 בפלטפורמה זו מובן.

המשחק צפוי לצאת בדצמבר 2017 ל-PlayStation 4 ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים