MWC 2016: האם סוני מבטלת את סדרת מכשירי Xperia Z?

ביום שני האחרון חשפה חברת סוני את סדרת מכשירי Xperia X, כשבראשם דגם שוק גבוה העונה לשם X Performance, שמגיע עם ערכת השבבים החדשה Snapdragon 820 והקשחה בתקן IP68. בעוד מאז ההכרזה אנו ממשיכים לתהות אם מדובר במכשיר הדגל של החברה לשנה לחצי השנה הקרובה, נראה שההחלטה כבר התקבלה: אין כוונה להשיק מכשיר סמארטפון תחת השם Xperia Z6.

דיווחים ראשונים על הכחדתה של סדרת מכשירי Xperia Z הגיעו מעמוד הפייסבוק של סוני בגרמניה, שם נכתב בתגובה ללקוח כי “לא יהיה Xperia Z6. סדרה X החדשה הושקה תחת קונספט חדש ונגיש יותר שעונה על הצרכים של לקוחותינו”. זמן קצר לאחר מכן, שללו בעמוד הפייסבוק של סוני בבולגריה את הטענות כפי שהוצגו, אולם בדקות האחרונות הגיע אישור רשמי מדמות בכירה בחברה.

בראיון שערך אתר uSwitch.com עם ג’ון מאקינו (Jun Makino), מנהל בכיר במחלקת השיווק במטה הראשי של סוני מובייל ביפן, התקבל אישור לכך שלחברה אין כוונה להשיק מכשיר סמארטפון תחת השם Xperia Z6. נציגי החברה בארה”ב לעומת זאת, לא מכירים את הדברים, ולכן, משמעות הדברים לא ברורה לנו עדיין. מצד אחד, ייתכן שבזאת מסיימת סדרה Z את דרכה כסדרת הדגל. מצד שני, יכול להיות שסוני בחרה להכחיד את הסדרה.

בכל מקרה, נכון לעכשיו נראה שסמארטפון ה-Xperia X Performance הוא זה שיובל את מחלקת המובייל של סוני בתקופה הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים