חברת OPPO תחשוף יכולות צילום וחיי סוללה פורצי דרך עבור סמארטפונים ב-MWC 2016

OPPO

לאחר שכבר למדנו כי סמסונג, LG, וואווי ואפילו סוני יקיימו אירוע הכרזה כחלק מתערוכת המובייל השנתית בברצלונה, MWC 2016, מודיעה יצרנית הסמארטפונים הסינית, אופו (OPPO), כי תנצל גם היא את במת התערוכה ו”תפתיע את העולם“, לדבריה.

על פי הודעה לעיתונות אותה שחררה במהלך סוף השבוע, נראה שהחברה עבדה על מספר טכנולוגיות חדשות, כאשר היא מבטיחה שתציג פריצת דרך בתחום חיי הסוללה וכן תחשוף יכולות צילום מתקדמות במיוחד עבור סמארטפונים, שיחדיו יספקו למשתמשיה חווית משתמש רעננה.

מתוך הודעת OPPO לעיתונות, בתרגום חופשי לעברית:

אנו מתרגשים להציג את פריצות הדרך החדשות של OPPO בתערוכת MWC, ואנו מצפים ליצירה של חווית משתמש מדהימה אפילו עוד יותר.

לאחרונה הודיעה OPPO על מכירות שיא של 50 מיליון סמארטפונים במהלך 2015, המהווים לגידול של 67% במכירות משנה לשנה. נתון זה ממקם את היצרנית ברשימת 10 הגדולות של עולם הסמארטפונים ועשוי לצמוח באופן משמעותי אם תגביר את חדירתה לשווקים במערב.

נכון לרגעים אלו לא ידוע מה מתכננת OPPO להציג באירוע ההכרזה שלה, אך אנו מעריכים כי עם התקרבותנו למועד ההכרזה ימשיך לטפטף המידע אודות כוונות החברה לתערוכת המובייל הקרובה.

ועד אז, מה לדעתכם תחשוף אופו ב-MWC 2016?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים