לנובו מכריזה על Vibe S1 Lite: מכשיר שוק ביניים עבור חובבי הצילום

Lenovo Vibe S1 Lite Lenovo Vibe S1 Lite (קרדיט: יח”צ לנובו)

כחלק מהכרזותיה המרובות בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית השנתית, CES 2016, מכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית, לנובו, על מכשיר שוק הביניים Lenovo Vibe S1 Lite, ששם את עולם הצילום בראש מעייניו, ומצטרף לסערת הסלפי המתגברת.

המכשיר החדש מגיע כגרסה צנועה של ה-Vibe S1, שהוכרז בחודש ספטמבר האחרון, כאשר השניים חולקים מפרט דומה עם מספר אלמנטים שונים. בגרסת הלייט יציע המכשיר מסך Full HD בגודל 5 אינץ’, פלטפורמת עיבוד מסוג MT6753 בייצור מדיה טק, שמשלבת 8 ליבות בתדר ליבה מקסימלי של 1.3GHz, סוללת 2,700mAh ו-16 גיגה בייט נפח אחסון הניתנים להחרבה ב-32 נוספים.

מערך הצילום של המכשיר, שמהווה לגולת הכותרת שלו, משלב בחלקו הקדמי חיישן מבית סוני ברזולוציית 8 מגה פיקסל, מערך בעל 5 עדשות וכן פלאש LED ייעודי. בלנובו מוסרים כי החיישן יאפשר למשתמשים לצלם תמונות בזווית רחבה, זאת באמצעות מצב צילום “סלפי פנורמי“.

Lenovo Vibe S1
Lenovo Vibe S1

מצלמת המכשיר הראשית, שממוקמת בגבו, מציעה חיישן 13 מגה פיקסל, פוקוס אוטומטי בטכנולוגיית זיהוי פאזה (Phase Detection) ופלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע שיספק, לטענת החברה, תמונות בעלות צבעים חיים וחדים גם בתנאי תאורה לקויים.

על התענוג דורשת החברה מחיר סמלי של $199, הם כ-785 שקלים, והוא יהיה זמין ב”מדינות בהם נמכרים מכשירי לנובו”, לדברי החברה, אם כי לא יימכר בגבולות ארצות הברית. הגעתו ארצה אינה ברורה בשלב הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים