אפליקציית Hush Gallery תעזור לכם להסתיר תמונות פרטיות

מקור: Carmen Eisbär

כולנו מצלמים באמצעות הסמארטפון – אם זה את האירוע של הילדה בגן ואם זה נוף יפה שהתגלה לפנינו בטיול האחרון. בעוד שמרבית התמונות הן שגרתיות, משתמשים רבים מצלמים תמונות שלא מיועדות לצפייה עבור אנשים אחרים. אפליקציות ישראלית חדשה בשם Hush Gallery תאפשר למשתמשיה להסתיר את התמונות שהם לא רוצים שהיו חשופים לעיני כל ואף מתממשקות ישירות עם אפליקציות רבות.

באופן פשוט ביותר, Hush Gallery מאפשרת להיכנס לגלריית התמונות ושם לבחור את התמונות אותן המשתמש רוצה להסתיר. לאחר סימונם כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור השיתוף ולבחור את האפשרות לשיתוף התמונות עם Hush Gallery. לאחר מכן, התמונות יעוברו לגלריה הייחודית שנפתחה ב-Hush Gallery בה ירוכזו כל התמונות החסויות. כמובן שלגלריה זאת ניתן להגדיר קוד כניסה שימנע גם מאלו שמכירים את Hush Gallery להיכנס פנימה ולצפות בתמונות.

בנוסף, Hush Gallery מאפשרת גם להסתיר את התמונות ישירות מהאפליקציות מהן הם מגיעות. כך למשל, אם המשתמש קיבל תמונה בווטסאפ (Whatsapp) אותה הוא מעוניין להסתיר, כל שעליו לעשות הוא פשוט ללחוץ עליה לחיצה אורכה ולשתפה עם Hush Gallery. באופן דומה לכפי שהאפליקציה פעלה בגלריה, התמונות יעוברו ישירות מהאלבום התמונות הרגיל של הווטצאפ לאלבום הסודי ב-Hush Gallery. בכל שלב ניתן להתחרט ולהחזיר את התמונות לגלריה הרגילה.

בבדיקה שערכנו, עולה כי האפליקציה אכן מצליחה לעמוד בהבטחותיה וכל התמונות שניסינו אכן “הועלמו” מאלבומי הגלריה הרגילים. בנוסף לכך, כאשר רצינו לשתף תמונות כלשהן מאלבום התמונות הרגיל, גם כאן לא הופיעו התמונות שהסתרנו מה שמונע מאיתנו לשתף בטעות תמונה שהיינו מעוניינים לשמור לעצמנו. באפליקציה ניתן להסתיר תמונות בגרסה הרגילה, אך ניתן לשדרגה בעלות של 4 שקלים בכדי שתתמוך גם בהסתרת סרטוני וידאו.

מלבד השירות החשוב שהיא מציעה, Hush Gallery בעיקר מצטיינת בממשק פשוט המקל על התהליך כולו ומאפשר הסתרה מהירה של תמונות. האפליקציה פותחה על ידי בית התכנה הישראלי DreamBit האחראי על מספר רב של אפליקציות נוספות בניהן גם אפליקציית Whistle Camera אותה סקרנו בעבר.

להורדת אפליקציית Hush Gallery – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים